Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:29:30 GMT

لانه حیرت انگیز یک پرنده در میان برگ درخت!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۶۶۰

لانه حیرت انگیز یک پرنده در میان برگ درخت!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که لانه حیرت انگیز یک پرنده در میان برگ درخت را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو لانه پرنده که به شکلی استادانه در میان برگ پهن و بزرگ یک درخت ساخته شده است دیده می‌شود. در این ویدئو همچنین سه تخم کوچک این پرنده نیز در میان آشیانه ساخته شده کاملا مشخص است. هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده، اما این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید

مشاهده یک موجود پرنده عجیب در چین+ فیلم

این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۷۰ هزار بیننده داشته است و بیش از ۶۵۰۰ لایک دریافت کرده است. همچنین این ویدئو بیش از ۸۰۰ بار بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران توئیتر نیز همراه بود و آن‌ها شگفتی‌های خلقت خداوند را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وای، خدای من، این واقعا شگفت انگیز است. من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «این زیبایی طبیعت است که هر انسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی حیوانات اهلی صحنه حیرت انگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی