Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری تضمین کننده اقتدار ملی است، گفت: انتخاب اصلح براساس شاخصه‌های دینی، امانت‌داری، صداقت و مردم‌داری اصلی مهم و ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح، اظهار داشت:  از منظر فقهی شرکت در انتخابات، واجب و تکلیف شرعی است آن هم واجب انقلابی و اگر کسی شرکت نکند معصیت سیاسی مرتکب شده است و باید در محضر الهی پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک جهاد است، تصریح کرد: انتخاب اصلح براساس شاخصه‌های دینی، امانت‌داری، صداقت و مردم‌داری اصلی مهم و ضروری است که بی‌شک مشارکت باشکوه حداکثری مردم تضمین‌کننده اقتدار ملی در کشور است.

وی بیان داشت: بدون تردید حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه و توأم با بصیرت آن ها، موجب افزایش ضریب امنیت و اقتدار کشور در دنیا و رشد و شکوفایی در ابعاد مختلف می گردد.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در کنار بحث و تبلیغات خود زمینه های حضور آگاهانه و پرشور مردم و نسل جوان در انتخابات را نیز فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات  یک حق ملی است، افزود: شرکت در انتخابات یک حق ملی است و کسی که در انتخابات شرکت نمی کند حق ملی را تضییع می کند.

آیت الله کعبی تاکید کرد: حضور هر فرد پای صندوق های رای و هر رای که در صندوق انداخته می شود موجب نقش آفرینی او در اعتبار ملی می شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت هر فردی در انتخابات باعث پیشرفت ایران اسلامی، اقتدار ملی و افزایش امنیت خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت در انتخابات اقتدار ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند