Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@13:43:28 GMT

توقیف محموله قاچاق سوخت در بندر عباس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۶۷۴۲

توقیف محموله قاچاق سوخت در بندر عباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 75 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بندر عباس خبر داد.

 سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت در یکی از روستاهای شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس با همکاری پایگاه دریابانی ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام که قاچاقچیان با مشاهده مأموران به سمت دریا متواری شدند که با سرعت عمل مأموران در بازرسی از مشک های ماری78هزارو200لیتر گازوئیل کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد اذعان داشت: تلاش برای دستگیری دیگرمتهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.
این مقام ارشد انتظامی استان ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگر در سطح جامعه می شود.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بندر عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه