Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدوحید میرزامحمدزاده روز دوشنبه در جمع بازرسان انتخابات شهرستان شیروان  اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری مردم از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است.

وی بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری اعضای بازرسی انتخابات این شهرستان تاکید و اضافه کرد: این هیات با هدف کنترل فرآیند برگزاری انتخابات منطبق با قانون به منظور صیانت و حفاظت از آرای مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزا محمدزاده با تاکید بر ضرورت تمهید مقدمات لازم برای مشارکت پرشور مردمی در این عرصه سیاسی مهم افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گامی مهم در دستیابی به اهداف توسعه است.

رییس هیات بازرسی انتخابات شیروان گفت: مردم چنانچه موارد تخلفی قبل، حین و بعد از انتخابات مشاهده کردند می‌توانند از طریق تلفن ۰۵۸۳۶۲۴۸۵۱۵ و یا شماره نمابر ۳۶۲۲۷۰۷۶ دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان اطلاع رسانی کنند.

هیات اجرایی این شهرستان ۲۱۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار را برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده کرده است.

از مجموع کل شعبه های اخذ رای شهرستان، ۷۸ شعبه شهری و ۱۳۸ شعبه روستایی است.

همچنین ۱۷۹ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است که برای این دوره از انتخابات بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات در حوزهاین شهرستان را بر عهده خواهند داشت.  

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع است و جمعیت این شهرستان طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن حدود ۱۵۷ هزار نفر جمعیت دارد.

با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، شهر بجنورد به عنوان یکی از ۲۴ مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از هشت شهر منتخب برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، انتخاب شده است.

در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شیروان هزار و ۱۹ نفر داوطلب شده بودند که از این تعداد ۱۳۸ برای شهرها و مابقی برای روستاها نام نویسی کرده بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری شیروان برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرجامی فرد با بیان اینکه در روز جمعه 21 اردیبهشت ، 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 38 شعبه سیار و 18 شعبه ثابت بوده همچنین 43 شعبه روستایی و 13 شعبه هم شهری است.

وی با بیان اینکه متولدین 21 اردیبهشت 1385 و قبل آن می توانند در این انتخابات شرکت کنند، افزود: افرادی که در رای گیری دور اول در حوزه انتخابیه بیرجند ، درمیان و خوسف شرکت کرده اند و افرادی که اصلا شرکت نکرده اند می توانند در این دوره رای دهند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، حفاظتی  و پشتیبانی در این شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن دور دوم انتخابات فعالیت می کنند افزود: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده و از همه افراد واجد شرایط دعوت می کنیم  در همان ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

بیش از 22 هزار نفر در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان درمیان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است
  • تاکنون تخلفات انتخاباتی خاصی در خراسان جنوبی نداشته‌ایم
  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان
  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران