Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن درویشیان در دیدار با وزیر نیرو با اشاره به نگرانی‌ها درباره قطع سراسری برق در کشور افزود: نگاه سازمان بازرسی کل کشور به موضوعات کارشناسی است و به‌ هیچ‌ وجه پیش‌داوری نمی‌کنیم. اما اگر به کوتاهی برسیم و اگر سوء جریانی رخ داده باشد حتماً پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشیان با اشاره به اینکه تولید برق، یک موضوع فرا بخشی است، افزود: وزارت نیرو باید افزایش مصرف را از قبل پیش‌بینی می‌کرد تا این‌طور غافلگیر نشود. دستگاه‌های دیگر نیز در این حوزه مسئول هستند که از آنها نیز توضیح خواهیم خواست. باید مشخص شود که کوتاهی شده یا محذوراتی وجود داشته است.

عضو شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به مشترک بودن مأموریت رئیس قوه قضاییه در خصوص بررسی دلایل قطع سراسری برق با دادستانی کل کشور گفت: در مذاکره‌ای که با دادستان کل کشور داشتم قرار شد با حضور نماینده دادستان کل کشور یک کار مشترک انجام شود و ازاین‌رو لازم است وزارت نیرو همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم در یک فضای کارشناسی این موضوع را بررسی کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارش آن را ارائه دهیم.

در حوزه انرژی تجدیدپذیر پیشرفت خوبی نداریم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر استفاده از ظرفیت انرژی تجدیدپذیر گفت: متأسفانه در حوزه انرژی تجدیدپذیر پیشرفت خوبی نداریم و بخش خصوصی در این حوزه اعتمادی به دولت ندارد. به نظر می‌رسد اگر در این حوزه دولت تمرکز بیشتری داشته باشد، بخشی از مشکلات تولید برق برطرف خواهد شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در ادامه این دیدار از جمله دلایل قطعی برق را افزایش بار مصرف شبکه به دلیل گرمای زودهنگام هوا و استخراج غیرقانونی رمز ارزها عنوان کرد.

در بخش دیگر این نشست وزیر نیرو و برخی از معاونان وی به سؤالات رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اقدامات وزارتخانه در برخورد با مزرعه های غیرقانونی رمز ارزها، شرایط استفاده از مازوت در نیروگاه های برق، وضعیت فعلی شبکه سراسری برق و موعد اتمام قطعی برق پاسخ دادند.

در این نشست معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی و بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور و معاونان وزیر نیرو حضور داشتند.

برچسب‌ها سازمان بازرسی كل كشور وزیر نیرو قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بازرسی كل كشور وزیر نیرو قطع برق سازمان بازرسی كل كشور وزیر نیرو قطع برق سازمان بازرسی کل کشور وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه لهستان اظهارات رییس جمهور این کشور درباره میزبانی از تسلیحات هسته ای آمریکا را رد کرد.

«رادوسلاو سیکورسکی» وزیر خارجه لهستان در مصاحبه‌ای گفت که «آندری دودا» رئیس جمهور لهستان، هیچ اختیاری برای گمانه زنی درباره میزبانی بخشی از زرادخانه هسته ای آمریکا در ورشو در خاک این کشور ندارد.

وزیر خارجه لهستان یادآور شد که استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان مدتی است موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است.

این مقام لهستان گفت: قبلاً در بالاترین سطوح به آقای رئیس جمهور گفته شده است که در مورد آن صحبت نکند. من نمی دانم چرا او این را گفت.

وزیر امور خارجه لهستان همچنین تاکید کرد که دودا به عنوان رئیس دولت موظف است سیاست خارجی را به نحوی که توسط هیات وزیران، که بالاترین نهاد تصمیم‌گیری اجرایی است، اجرا کند.

کد خبر 6090221

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد