Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:54:31 GMT

شرکت ۱۹ کتاب فروشی همدان در طرح «یهارانه کتاب»

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۱۳۴

شرکت ۱۹ کتاب فروشی همدان در طرح «یهارانه کتاب»

احسانی گفت: طرح «بهارانه کتاب» در ۱۶ کتاب فروشی در همدان و ۳ کتاب فروشی در ملایر با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در کتاب فروشی ها فعال هستند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح «بهارانه کتاب» همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز می شود و خریداران می‌توانند از ١٧ تا ٢٣ خردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠درصدی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در این دوره از طرح کتاب 19 کتاب فروشی از استان ثبت نام کرده‌اند؛ افزود: از این تعداد 16 کتابفروشی در همدان و 3 کتاب فروشی در ملایر فعال هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اسامی و مشخصات کتاب فروشی‌های عضو طرح بهارانه کتاب ١٤٠٠، به تفکیک هر شهر، روی سایت طرح های فصلی کتاب  قابل مشاهده است.

 

وی ادامه داد: این طرح  با هدف تشویق مردم برای حضور در کتابفروشی ها و خرید کتاب اجرا می‌شود. طی این طرح یارانه ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۵ درصد تخفیف برای هر کتاب در نظر گرفته شده است.

 

احسانی با بیان اینکه طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ مختص همه گروههای سنی است، افزود: طرح شامل کتابهای درسی و آموزشی نیست.


 

گفتنی است، ین طرح هفدهمین دوره از برگزاری طرح‌های فصلی کتاب است، در آخرین دوره که زمستانه کتاب ۱۳۹۹ بود، ۹۳۶ کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت فعال داشته‌اند.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح بهارانه کتاب استان همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارانه کتاب کتاب فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان