Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا شعبان‌نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس در خط مقدم جبههٔ حق علیه باطل به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند و یکی از رسانه‌های تأثیرگذار و پرمخاطب در جامعه است.

وی افزود: دانشگاه آزاد تاکستان نخستین واحد دانشگاهی آزاد استان قزوین است که در سال 66 به همت آیت‌الله موسوی شالی تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: ما در این دانشگاه زیرساخت‌های پیشرفته و مجهزی را در راستای فضاهای کارگاهی، آزمایشگاهی، ورزشی و ابنیه دارا هستیم که همهٔ این موارد می‌توانند پشتیبان خوبی برای دانشگاه باشند.

شعبان‌نژاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد تاکستان از بدو تأسیس تاکنون 42 هزار فارغ‌التحصیل در واحد تاکستان، 18 هزار فارغ‌التحصیل در واحد بوئین‌زهرا و 3 هزار و 500 فارغ‌التحصیل در واحد شال داشته است که تمامی این عزیزان سرمایه‌های عظیم و نیروهای زبده‌ای هستند که برای اعتلای نظام و کشور تربیت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینهٔ تولید علم، هم‌اکنون در دانشگاه آزاد تاکستان در حال تولید نمونهٔ آزمایشگاهی قطعات خودرو هستیم که اکنون این قطعات وارداتی هستند و ما در تلاش برای تولید داخلی این محصولات هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تصریح کرد: هم‌چنین در حال فراهم کردن مقدمات کشت زعفران ارگانیک و حتی صادر کردن این محصول هستیم، البته سال گذشته در 10 هکتار زمین، 1 و نیم کیلو زعفران ارگانیک کشت و برداشت شد و در حال توسعهٔ کشت جهت تولید انبوه و نیز زمینه‌سازی برای صادرات این محصول ارگانیک هستیم.

شعبان‌نژاد بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا نیز 2 شرکت دانش‌بنیان جهت تولید محصول راه‌اندازی شده‌اند که یکی در زمینهٔ تولید حلال و دیگری در زمینهٔ تولید مواد ضدعفونی و الکل است.

این مسؤول اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال نیز زمینی به مساحت 40 هکتار از منابع طبیعی اخذ شده که در بحث کشت گیاهان دارویی فعال است.

وی در رابطه با فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان نیز تأکید کرد: یکی از فعالیت‌های مهم این واحد دانشگاهی این است که در نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آزاد که با رقابت 1 هزار و 456 تیم دانشجویی از بهمن ماه 1399 آغاز شد و با راهیابی 463 تیم به مرحلهٔ کشوری، تیم پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با عنوان «نسیم سلامت» رتبهٔ دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

شعبان‌نژاد ضمن اشاره به اهمیت این رویداد ملی، عنوان کرد: اهمیت این رویداد ملی به اندازه‌ای بود که مقام معظم رهبری نیز پیامی را برای آن صادر کردند و در متن پیام به ثبت این افتخار در شمار افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین رضا شعبان نژاد علم و فناوری تجاری سازی علم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد تاکستان رویداد ملی شعبان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده