Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس کمیته ملی المپیک گفت: کاروان ایران با حمایت حداکثری نهادهای ورزشی و دولت و با انگیزه بالا به المپیک توکیو اعزام می‌شود.

 سیدرضا صالحی امیری امروز (دوشنبه) در نشست خبری درباره بررسی آخرین وضعیت کاروان اعزامی ایران به توکیو گفت: اعزام کاروان ایران به توکیو در سه راستا ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه فدراسیون‌هایی که در این رویداد حضور دارند در اردوی داخل و خارج از کشور بسر می‌برند.

وی افزود: تیم کمیته المپیک هم برای رفع چالش‌ها همچنان حمایت‌های خود را تداوم می‌دهد. هیچ محدویتی تا امروز برای حضور در توکیو وجود ندارد. دولت هم حمایت حداکثری خود را انجام داده است تا در این رویداد مهم نمایش خوبی توسط ورزشکاران به تصویر کشیده شود.

صالحی امیری در پاسخ به این سوال که آیا کمیته ملی المپیک سطح توقع مدال از کاروان را از فدراسیون ها خواسته أست، گفت: کمیته المپیک هیچ فشاری در این زمینه وارد نکرده و ابلاغی هم به فدراسیون ها نداده أست.

رییس کمیته المپیک گفت: از بین ١٠ شرکت سه شرکت معتبر انتخاب و در نهایت با یک شرکت به تفاهم و امضا رسیدیم اما به دلیل تاخیر در برگزاری رویداد امکان توافق فراهم نشد.

صالحی‌امیری درباره پاداش مدال آوران و تاثیر تغییر دولت در رابطه با آن، گفت: کسانی که سال‌ها زحمت کشیدند و در توسعه ورزش قهرمانی تلاش کردند، حضور این عزیزان در المپیک ضرورت است. تغییر دولت در نگاه ملی به منابع ملی تاثیر نخواهد داشت. همه دولت‌ها آرزوی درخشش کاروان را دارند.

وی ادامه داد: این وظیفه نهادهای مسئول در ورزش است که پشتیبان ورزشکاران باشند. آنچه به عنوان پاداش مطرح شد در تعهدات دولت است. ما هم تعهدات خود را انجام می‌دهیم و تا امروز هم به این تعهدات عمل کرده‌ایم. تاکنون۵۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها، بخشی از نیازها برای حضور در المپیک انجام شده است.

صالحی امیری گریزی به فعالیت‌های فرهنگی پیش بینی شده برای المپیک، گفت: ستاد فرهنگی همزمان با ستاد عملیاتی شکل گرفت، مرحله به مرحله پیگیر فعالیت‌های این ستاد بود، برنامه‌های گسترده‌ای پیش بینی شده و در بعد داخلی هم با ١٠ نهاد برای فعالیت‌های فرهنگی هماهنگی داشتیم، اما با شیوع کرونا محدودیت هایی اعمال شد و ما مجبور به محدود کردن برنامه های خود شدیم.

وی ادامه داد: در این زمینه نشست هایی با سفیر ژاپن داشتیم، نتیجه ای که تا امروز حاصل شد این است که با اعمال محدودیت‌ها، اکنون برگزاری نمایشگاه ایران زیبا، نمایش فیلم با زیرنویس، توزیع هدایا و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را خواهیم داشت. برای هفته المپیک هم یک هفته برنامه داریم.

صالحی امیری درباره پرداخت پاداش به بهمن نصیری ملی پوش روئینگ که از حضور در المپیک انصراف داد، گفت: مصداق این موضوع زیاد و لازمه اش این است در ستاد عملیاتی به ریاست سجادی سرپرست کاروان مساله بحث و بررسی شود و سپس در ستاد عالی بازی ها تصویب شود و در نهایت به طور رسمی نتیجه را اعلام می کنیم. ابتدا باید مسیر تصمیم گیری طی شود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون ها صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد