Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی راهبرد دشمنان است - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسمنان، سردار رسول سنایی‌راد ظهر امروز در یادواره شهدای شهر دیباج اظهار داشت: شهدا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت‌های ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: امروز حفظ و حراست از راه و اهدافی که شهدا، جانبازان و ایثارگران در پیش داشتند، ضامن بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، انقلابی که به رهبری امام خمینی (ره) در سال 57 شکل گرفت را انقلابی بی‌نظیر در دنیا عنوان کرد و گفت: اسلامیت و جمهوریت هر دو با هم در دیدگاه امام خمینی (ره) وجود داشت و تداوم نظام نیز وابسته به توجه به هم اسلامیت و هم جمهوریت است.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه بسیاری از دشمنان می‌گفتند انقلاب اسلامی ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید گفت: به برکت خون شهدا و ولایت مداری ملت سربلند ایران این انقلاب در گام دوم خود قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول این سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره از راه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و نظام داشته‌اند، بیان کرد: مأیوس و ناامید کردن مردم از رأی دادن در انتخابات پیش رو و کمرنگ کردن حضور مردم در این آوردگاه مهم و حساس سیاسی از مهم‌ترین اهدافی است که امروز دشمنان به دنبال تحقق آن هستند.

‌آخرین اخبار انتخاباتی در سراسر ایران| آمادگی ستاد‌ انتخابات برای برگزاری انتخابات الکترونیکی / رصد لحظه‌ای تخلفات ‌/ ممنوعیت ‌میتینگ‌های انتخاباتیپایان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها/20 خرداد آغاز تبلیغاترئیس ستاد انتخاباتی جامعه مهندسین ‌در کاشان منصوب شد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: تلاش دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات تضعیف پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سنایی راد بیان کرد: امام خمینی (ره) فرموده‌اند «اگر این نظام ساقط شود تا قرن‌ها دیانت سر بر نمیاورد»؛ بنابراین در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز وظیفه و تکلیف این است که آحاد مردم در انتخابات پیش رو شرکت کنند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا