Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ورود همزمان دو پراید به داخل فضای سبز گفت: راننده پراید اول پس از آنکه نتوانست خودروی خود را کنترل کند با پراید دیگری نیز تصادف و هر دو با هم وارد فضای سبز بزرگراه آزادگان شدند.

به گزارش ایلنا به مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ "محمد باقرپور" رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: صبح امروز و  در ساعت ۰۶:۵۵ در مسیر بزرگراه آزادگان بعد از الغدیر یک  فقره تصادف  شدید  بین سواری پراید با  مینی‌بوسی که در این محدوده در حال تردد بوده به پلیس راهور تهران بزرگ گزارش می‌گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پراید پس از برخورد شدید با مینی بوس از راه منحرف شده و  در ادامه با پراید دیگری نیز برخور می نماید که این تصادف باعث می‌گردد هر دو پراید همزمان و با هم پس از عبور از روی جداول بزرگراه به داخل فضای سبز این محدوده وارد شوند.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: این دو خودرو پس از ورود به فضای سبز  با سه نفر کارتن خواب که در این محل در حال استراحت بودند برخورد و به شدت به آنها آسیب وارد می‌کند.

وی گفت: بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند و اقدامات خود را در خصوص بررسی علل و عوامل حادثه اقدام نمودند.

باقرپور افزود: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این هر سه نفر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند ولی حال یکی از مصدومان به شدت وخیم اعلام گردیده است.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید و از انجام هرگونه حرکاتی مخاطره آمیز  و لایی کشی اجتناب ورزند.

وی گفت: یکی از مشکلات بزگراه آزادگان بیتوته و تجمع کارتن خواب ها در بین فضای سبز این بزرگراه است که می بایست در خصوص این مشکل به علت تردد و تصادف های متعدد و در خطر بودن جان عابرین و کارتن خواب ها اقدامات لازم و پیگیری مقتضی جهت  اسکان این عزیزان صورت پذیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارتن خواب پلیس راهور فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود