Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: مشارکت بالا تأثیر به سزایی در رفع مشکلات مردم دارد و به نوعی دولت آینده را موظف می‌کند تا در پی تأمین معیشت مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود بصیری عصر دوشنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه با موضوع انتخابات (مشارکت حداکثری مردم) با اشاره به حکمرانی فضای عقلانی بر انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته، اظهار کرد: مردم نسبت به قومیت گرایی و حرف‌های غیرعقلانی واکنش تندی نشان می‌دهند که نوید دهنده آینده بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس سازمان بسیج رسانه کشور شرایط همیشه حساس جمهوری اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: تنها کشور ایستاده در برابر استکبار و برتری جویان عالم جمهوری اسلامی است که با تمام مشکلات ایجاد شده به کار خود ادامه می‌دهد و تمام اردوگاه غرب ایستاده است تا جمهوری اسلامی را زمین بزند.   وی با بیان اینکه اگر مشابه تحریم‌های اعمال شده بر جمهوری اسلامی بر هر کشوری تحریم می‌شد آن را نابود می‌کرد، افزود: جمهوری اسلامی با تمامی مشکلات همچنان سر پا است و محکم و مقتدر ایستاده و اگر چه آمریکایی‌ها به دنبال شرایطی بودند که مقابل جمهوری بایستند اما موفق نشدند.   بصیری مشارکت بالا در انتخابات را عامل تقویت ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر مستکبران و دلخوشی و شادی دوستان دانست و تصریح کرد: همه کسانی که امیدوار به عظمت و پیروزی جمهوری اسلامی هستند به مشارکت بالا در این دوره از انتخابات دل خوش کرده‌اند.   نایب رئیس انجمن روزنامه نگاران مسلمان با بیان اینکه رئیس جمهور می‌تواند با رأی بالا با توان و قدرت بیشتری به مردم خدمت کند، ادامه داد: مشارکت بالا راه مطالبه گری جامعه از رئیس جمهور آینده را هموار می‌کند که این خود زمینه ساز رفع مشکلات است.   وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری باعث می‌شود کسانی که در آینده پشت میزهای مذاکره می‌نشینند از پشتوانه مردمی بالاتری برخوردار باشند، عنوان کرد: مشارکت بالا باعث می‌شود که قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی افزایش یافته و محکم‌تر مقابل دشمنان بایستیم.   بصیری با بیان اینکه جبهه غرب در صدد آن است سطح مشارکت عمومی را کاهش دهد، گفت: مشارکت بالا تأثیر به سزایی در رفع مشکلات مردم دارد و به نوعی دولت آینده را موظف می‌کند تا در پی تأمین معیشت مردم باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی مشارکت بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است