Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، سید محسن صالح اظهار داشت: مشترکانی که اقدام به نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب کنند پس از صدور اخطار کتبی در صورت اصلاح نکردن شرایط، نسبت به قطع موقت انشعاب تا زمان برچیدن پمپ اقدام خواهد شد و در صورت تکرار این تخلف پیگیری‌های قانونی به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان افزود: استفاده از تأسیسات داخلی ایجاد فشار برای مشترکان، صرفاً در صورت اتصال پمپ به مخزن ذخیره مجاز است، به این صورت که آب شبکه توزیع پس از عبور از کنتور به صورت آزاد وارد مخزن مناسبی شده و از آنجا توسط پمپ، به تأسیسات داخلی مجموعه پمپاژ شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور آب ایجاد می‌کند، گفت: در صورت اتصال مستقیم پمپ به شبکه توزیع، ضمن ایراد خسارات احتمالی به تأسیسات آبرسانی، عملکرد کنتور نیز به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و می‌تواند سبب نشان دادن مصرف غیرواقعی و تحمیل آب بهای بیشتر از مقدار واقعی مصرف به مشترک متخلف شود.

صالح در پاسخ به گلایه کمبود فشار آب ساکنان طبقات بالا در مجتمع‌های مسکونی بیان کرد:  بر اساس آئین‌نامه عملیاتی، تأمین فشار در طبقات بالا بر عهده مشترک است و ساکنان مجتمع‌ها باید با تعبیه درست پمپ و مخزن، این مشکل را حل کنند و در این رابطه رعایت حقوق شهروندی و عدم تجاوز به حقوق دیگران بسیار حائز اهمیت است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفای استان اصفهان از مشترکان خواست ضمن رعایت الگوی مصرف در فصل گرما، هر گونه شکستگی خطوط لوله، هدر رفت آب، وجود انشعابات غیرمجاز و نصب مستقیم پمپ بدون مخزن ذخیره بر روی شبکه آب را به سامانه ارتباط با مشتریان ۱۲۲ که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محسن صالح پمپ آب شبکه توزیع آب انشعابات غیرمجاز نصب مستقیم پمپ شبکه توزیع بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان