Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@00:23:17 GMT

شفافیت نامزدها انتخاب اصلح را برای مردم آسان می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۳۱۴

شفافیت نامزدها انتخاب اصلح را برای مردم آسان می کند

حجت الاسلام عین الله شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، شفافیت تأثیر مستقیم در سلامت انتخابات و مدیریت کشور دارد، زیرا مردم با شناخت نامزدها آگاهانه در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده و نامزد موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.

وی با تاکید براین مطلب که در نظام مردم سالاری نباید چیزی از مردم پوشیده بماند افزود: وقتی شفافیت در انتخابات باشد، رغبت مردم درصحنه ی انتخابات بیشتر و تشخیص اصلح برای آنان آسان ترمی شود و می‌دانند به چه کسی باید رأی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان آزادشهر با بیان این مطلب که مردم به دنبال حل مشکلات هستند گفت: مردم ما اگر نامزدها را خوب بشناسند به وعده‌ها توجهی نمی‌کنند و یقیناً انتخاب درستی خواهند داشت.

شهابی با بیان این مطلب که بهترین و کامل‌ترین معیارهای انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری و امام راحل است، افزود: فرد اصلح باید عالم، آگاه و مطلع از همه مشکلات کشور باشد تا بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند.

وی جوان، متفکر و انقلابی بودن را از دیگر خصوصیات فرد اصلح برشمرد و افزود: جوان انقلابی مشکلات مسیر راه را مشکل نمی بیند، ساعت کاری برای خود مشخص نمی‌کند و بدون خستگی شبانه روز برای خدمت به مردم و دفاع از ارزشهای انقلاب از جان خود مایه می‌گذارد تا مردم درآسایش زندگی کنند.

شجاعت و اقتدار از مشخصات فرد اصلح است

شهابی با تاکید بر این مطلب که کشورما به حاج قاسم‌ها نیاز دارد گفت: شهامت، شجاعت و اقتدار در میدان از دیگر مشخصات فرد اصلح است.

وی افزود: امروز کشور نیاز به یک رئیس جمهور تحول آفرین دارد تا درعرصه اقتصاد انقلاب ایجاد و یاس این روزهای مردم را به امید تبدیل کند.

امام جمعه شهرستان آزادشهر با بیان ان مطلب که وعده‌های انجام نشدنی به اعتماد مردم لطمه می‌زند و جایگاه ریاست جمهوری را زیر سوال می‌برد افزود: وعده‌ها اگر واقعاً وعده باشد به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند درحالی که وعده‌های محقق نشدنی نتیجه عکس دارد و باعث ریزش آرا می‌شود.

شهابی نقش رسانه‌ها درانتخابات پرشور و سالم را بی بدیل و اثرگذار دانست و افزود: امروز رسانه‌ها در اجتماع حرف اول را می‌زنند و گردونه انتخابات با چرخه‌ی رسانه می چرخد.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات گسترده برای حضور حداکثری در انتخابات بر دوش رسانه‌های داخلی است افزود: سالم‌ترین و شفاف‌ترین انتخابات دنیا را ما داریم که این وظیفه رسانه‌ها است که به آن بپردازند.

امام جمعه آزادشهربا بیان این مطلب که رسانه‌ها نقش مؤثری در شفاف سازی دارند افزود: انتظار همه مردم است که از وضعیت مالی و کاری داوطلبین مطلع باشند، این کمترین خواسته مردم است و وظیفه داوطلبین است که با شفافیت مالی و کاری خود به آن پاسخ دهند.

شهابی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات گفت: قهر در انتخابات کار دلسوزان انقلاب نبوده و برنامه مهندسی شده دشمن است و باید با حضور حداکثری تلاش دشمنان را بی اثر کنیم.

وی در پایان گفت: مشارکت حداکثری اصول اصلی انتخابات است و همه مردم در این حماسه نقش اساسی دارند و این انتخاب اصلح است که به این حماسه معنای دیگری می بخشد.

کد خبر 5228897

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری آزادشهر انتخابات 1400 چالش شایستگی گرگان انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل ایلام عکس استانها مشارکت مردم در انتخابات فرد اصلح رسانه ها وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد

استاندار ایلام گفت: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان ایلام با هم صدایی رسانه ها محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز- پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه- در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان که با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، اظهار کرد: با پشتیبانی رئیس جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره در تحقق برنامه‌های استان همراهی کردند که از تمام رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.

استاندار ایلام گفت: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: رسانه‌ها در مشارکت ۵۲.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنها است روشنگری کرده و نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند.

کد خبر 750143

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد