Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس دانایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در استان از مجموع ۲۱ شهر ۶۲۵ نفر برای حضور در شوراهای شهر داوطلب شدند، ابراز داشت: لیست اسامی تائید صلاحیت شده به فرمانداری‌ها ابلاغ‌شده است.

وی بابیان اینکه ۸۹ درصد داوطلبان شورای شهر در استان سمنان تائید صلاحیت شدند، افزود: در این راستا نیز صلاحیت ۱۵ نفر به تائید هیئت نظارت مرکزی کشور رسید و به فرمانداری‌های شهرهای استان سمنان ابلاغ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۲۴۹ نفر نیز برای حضور در انتخابات شورای روستا در استان ثبت‌نام کردند، ابراز داشت: ۳۰۷ روستای استان سمنان شاهد رقابت این تعداد برای کرسی شورای روستایی خواهند بود.

دانایی بابیان اینکه صلاحیت ۹۸ درصد افراد ثبت نامی در انتخابات شورای روستا به تائید هیئت‌های نظارت شهرستان و استان رسیده است، تصریح کرد: در این راستا نیز ۱۳ نفر حکم تائید صلاحیت خود را از هیئت مرکزی کشور گرفتند که اسامی آن‌ها به بخشداری‌ها اعلام‌شده است.

وی بابیان اینکه هر داوطلب روستا تنها می‌تواند یک ستاد تبلیغاتی راه‌اندازی کند، افزود: برای شورای شهر بر اساس مناطق شهرداری‌ها است به‌عنوان‌مثال برای شهر سمنان سه ناحیه شهرداری وجود دارد لذا داوطلبان می‌توانند سه ستاد تبلیغاتی دایر کنند که این برای شهر شاهرود دو ستاد خواهد بود.

به گزارش مهر، ۲۰ لغایت ۲۶ خردادماه مهلت قانونی تبلیغات نامزد انتخابات شورای شهر و روستا عنوان‌شده که تنها در این بازه تائید صلاحیت شدگان می‌توانند کار تبلیغات را آغاز کنند.

کد خبر 5229493

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 استانداری سمنان عباس دانایی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه ایلام اردبیل مشارکت مردم در انتخابات گرگان عکس استانها تائید صلاحیت استان سمنان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند