Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب عزیزی خادم بعد از برتری تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین اظهار داشت: در ابتدا به مردم کشورم تبریک می‌گویم.آنچه که شاهد بودیم توکل به خداوند عالم و همراهی و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان بود. همچنین تیم همکاران من در فدراسیون زحمات زیادی کشیدند که جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود برخوردهایی که چه در داخل و چه در بیرون رخ داد با این وجود خوشحالی ملت ایران بسیار مهم بود. 

وی افزود: امروز با وجود آنکه میزبان نبودیم با ۳ گل برنده شدیم و حداق باید ۳-۴ گل دیگر می‌زدیم. تیم در فضای بسیار همدل کار کرد و برای اولین بار در خاک بحرین به برتری رسید. این تیم یکی از همدل‌ترین تیم های تاریخ است.خوشحالم که در این ششرایط تحریم‌های ظالمانه تیم ملی ملت ایران را شاد کرد. 

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:جا دارد از رسانه ملی هم تشکر کنم و امیدوارم هدایت شده به سمت بازی‌های دیگر برویم. جا دارد از وزیر ورزش که هر روز با من در ارتباط بود و همچنین آقای نوبخت و آقایان عسگری و فروغی تشکر کنم. این نفرات مشوقانه کنار مردم و فوتبال ملی بودند و امیدوارم این رویه مستمر باشد. امید دارم که از این گروه صعود کنیم و شور و شعف را با برد مقابل عراق داشته باشیم.

عزیزی‌خادم تصریح کرد: این برد به لحاظ تاریخی و به زعم من یکی از سخت‌ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران بود. ما به همین تیم بحرین باخته بودیم و ۲۰ سال  و شاید حتی تاکنون بود که نتوانستیم بحرین را ببریم ولی با کمک بچه‌ها تارخی ترین برد را مقابل بحرین کسب کردیم. اگر این بازی را نمی‌بردیم در مرحله پیش مقدماتی حذف می‌شدیم و حتی به جام ملت‌های آسیا هم صعود نمی‌کردیم. این برد شبیه به معجزه بود چون هم شانس داریم که به عنوان تیم اول به جام جهانی برویم و هم برای جام ملت‌ها شانس داشته باشیم.

وی تاکید کرد: جا دارد از ملت ایران تشکر کنم، حتما به زودی با مردم ایران از سختی‌هایی که در فدراسیون شاهدش بودیم سخن خواهیم گفت. امیدوارم برنامه‌ریزی کانالیزه شده تدوین کنیم.این فوتبال متعلق به مردم ایران است، برد امشب عصاره اتحاد ملی بود و امیدوارم همه رسانه‌ها با قلم خود به ما کمک کنند. امیدوارم بستر فوتبال ملی که در مرحله آینده هزینه‌ بیشتری خواهد داشت فراهم  شود و در پایان بازی با عراق شاهد صعود ایران باشیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)

این دیدار با درخشش دوباره کریستیانو رونالدو در مقابل اتلتیکو مادرید همراه بود و فوق ستاره پرتغالی برای دومین بار در این فصل مقابل یان اوبلاک موفق به ثبت هت تریک شد تا تیم زین الدین زیدان با نتیجه 3-0 برنده بازی رفت شود. 

دانلود (23.7MB)

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم