Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پاسخ اظهارات اخیر ژوزه مورینیو را درباره بخت خروس‌ها برای قهرمانی در مسابقات یورو ۲۰۲۰ را داد.

آقای خاص که این روزها به عنوان کارشناس مسابقات یورو با نشریه «سان» همکاری می‌کند، درباره تیم تحت‌هدایت دشان گفته بود: «من نقطه ضعفی در فرانسه نمی‌بینم. اگر قرار باشد بگویم که چه تیمی قهرمان یورو ۲۰۲۰ خواهد شد، آن فرانسه است چون گروهی از بازیکنان شگفت‌انگیز را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه باید قهرمان شود، اگر آنها موفق به انجام چنین کاری نشوند، یوروی ناموفقی برای‌شان خواهد بود.»

دشان اما در گفت‌وگو با برنامه «تله‌فوت» فرانسه پاسخ اظهارات مورینیو را که در ماه آوریل به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد را داد و گفت: «من هم چنین فکری درباره تاتنهام تحت‌هدایت مورینیو داشتم اما پایانی که مدنظر من بود رقم نخورد. بله، ما به خاطر اینکه قهرمان جهان هستیم، بخت اول قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ به شمار می‌رویم. ما فشاری احساس نمی‌کنیم، این یک واقعیت است. من در تیمم پتانسیل خیلی بالایی در خط حمله دارم اما فقط این نیست. ما باید در تیم تعادل لازم را به وجود بیاوریم.»
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیدیه دشان تیم ملی فرانسه ژوزه مورینیو تیم ملی فرانسه دیدیه دشان ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره