Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی گفت: اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید بگویم که استحقاق این برد را داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: شرایط باید نوع دیگری رقم می‌خورد. باید ما در کشور خودمان میزبان این مسابقه می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما در آب و هوای سخت‌تری مجبور به بازی شدیم. فشار زیادی روی ما بود. به علت نتایجمان در دور رفت، کارمان در این هوا سخت شده بود. هر اشتباهی در خط دفاعی می‌توانست برایمان گران تمام شود و داستان را تمام کند. 

وی خاطرنشان کرد: یک بار دیگر دوست دارم به بازیکنانم تبریک بگویم. ما گربه سیاهی به نام بحرین را بردیم. ما هیچ‌گاه در بحرین به پیروزی نرسیده بودیم که این اتفاق امشب رخ داد و ما به پیروزی رسیدیم. به خاطر این برد مهم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

اسکوچیچ با اشاره به وحید امیری گفت: تنها نکته منفی ابن بود که یکی از بهترین بازیکنانم یعنی وحید امیری را از دست دادیم و احتمالا در بازی‌های بعد هم او را نخواهیم داشت. بیش از هر چیزی از این خوشحالم که تیم خوبی مانند بحرین را شکست دادیم. این اتفاق ارزش برد ما را بیشتر می‌کند. 

او در پاسخ به این سوال که وعده او برای ارائه یک بازی متفاوت نسبت به دیدار رفت با بحرین اتفاق افتاد و چه اتفاقاتی در دیدار با کامبوج رخ خواهد داد، اظهار کرد: امشب از این پیروزی مقابل بحرین لذت می‌بریم. دوست دارم از این برد لذت ببرم. از فردا کارم را روی کامبوج شروع می‌کنم. البته در مورد اختلاف بازی با بحرین و هنگ کنگ صحبت کردم. بحرین تیم متفاوتی بود. باعث خوشحالی است که این تیم را بردیم.    صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا از برتری قاطع ایران برابر بحرین در منامه نوشت.
 صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از دیدار ایران برابر بحرین نوشت: شاگردان دراگان اسکوچیچ توانستند روند خوب خودشان در بازی‌های اخیر را ادامه دهند و با ۳ گل در زمین بحرین پیروز شوند تا ۳ امتیاز ارزشمند بازی را به دست بیاورند. 

ایران با این برد در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و اکنون به دیدار برابر کامبوج می‌اندیشد. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال تیم ملی فوتبال ایران بحرین مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی