Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارا کریمی‌نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تخلفات انتخاباتی تا آخرین مرحله فرایند انتخابات رصد و اعمال قانون می‌شوند.

فرماندار کهگیلویه نمود رفتارهای تبلیغاتی متعارف در شهرستان را نماد توسعه انسانی و لازمه توسعه شهری خواند و تصریح کرد :پول پاشی ،خرید و فروش رأی ، آمدن شناسنامه فرد روستایی در پای صندوق رأی شهری جفا به مسیر توسعه  روستا و شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در صورت محرز شدن هر تخلفی در هر مقطعی از انتخابات با حکم قاضی ویژه انتخابات اعمال قانون انجام شده و کاندیدای مسبب رد صلاحیت می شوند.

کریمی‌نژاد با تاکید بر اهمیت برنامه‌های عملی کاندیداها در توسعه شهری تصریح کرد: انتظار می‌رود نامزدها در اعلام برنامه وعده‌های قابل تحقق را مد نظر داشته باشند تا بعد از انتخابات اجرای وعده‌ها را به دولت پاسکاری نکنند.

وی با ضروری خواندن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در طول تبلیغات انتخابات تصریح کرد: ضرورتی در ایجاد ستاد تبلیغاتی نامزدها وجود ندارد با این حال با تمکین به قانون انتخابات و دستورالعمل های ویژه تبلیغات افراد می توانند با هماهنگی با هیئت اجرایی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در  مسیرهای تعیین شده به -جهت روانی بار ترافیک شهری-اقدام نمایند.

وی با اشاره به شبهات احتمالی در سلامت و امنیت انتخابات گفت:این تضمین را می‌دهم که از رأی تک تک افرادی که به نامزدها رأی می‌دهند پاسداری خواهد شد.

وی افزود: در انتخاب تمامی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان از نماینده فرماندار و بازرس تا نیروی انتظامی اصل سلامت و امنیت انتخابات لحاظ شده است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات پایش تخلفات انتخاباتی فارس کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه