Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید احمدی در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نظارت دقیق‌تری بر باغات تفریحی شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد با بیان اینکه همه‌ دغدغه ما سلامت مردم است، افزود: بیش از چندین ماه است که باغات آبشار یاسوج تعطیل هستند و نمی‌توانند فعالیت کنند و اگر این منوال ادامه پیدا کند شرایط اقتصادی اصناف بسیار دشوار می‌شود از طرفی این باغات پنهانی و زیرزمینی و مخفیانه فعالیت می‌کنند که این معضلات امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برپایی ستادهای انتخاباتی گفت: تا کنون به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر اجازه برپایی ستادهای انتخاباتی داده نشده و هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد را ندارد.

وی در خصوص رئیس ستاد مرکزی «آیت‌الله رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین برگزاری ستاد  گفت: نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال شده، تنها آن نامه برای مجوز برپایی ستاد ملاک تصمیم‌گیری است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهرستان بویراحمد یاسوج ابراهیم رئیسی برپایی ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این مناظره‌ها همزمان با آغاز رسمی تبلیغات در سیما و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم