Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز سه شنبه، هجدهم خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۳/۱۸؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

ایران ۳-۰ بحرین / غرش باشکوه یوزها در منامه

ایران و بحرین در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳-۰ تیم ملی کشورمان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی امید زیادی به صعود به دور نهایی پیدا کردند.

طلسم منامه شکسته شد

ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ بحرین را در منامه و در ورزشگاه ملی بحرین شکست دهد.

به گزارش طرفداری؛ این نخستین پیروزی ایران در خاک بحرین در تاریخ بازی های دو تیم است. این دو تیم از سال ۱۳۵۳ تا کنون ۱۹ بار به مصاف هم رفتند که ۶ بازی در بحرین انجام شده بود و در این ۶ بازی ۴ بار بحرین موفق به پیروزی شده بود و ۲ بازی نیز مساوی شده بود. این اولین پیروزی ایران در خاک بحرین بود و دراگان اسکوچیچ موفق شد با تیمش از این نظر تاریخ سازی کند.

باشگاه استقلال پول نداشت، فرهاد مجیدی پول غذای بازیکنان را از جیبش داد!

امروز مدیران باشگاه استقلال حاضر نشدند هزینه غذای بازیکنان این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش طرفداری، مشکلات مالی در باشگاه استقلال تا حدی است که مدیران این باشگاه نه تنها در پرداخت قرارداد بازیکنان این تیم ناتوان هستند، بلکه در پرداخت هزینه های اولیه و کوچک این تیم هم با مشکل روبرو شده اند.

تمرین امروز استقلال در سالن وزنه برگزار شد و طبق برنامه قبلی قرار بود بازیکنان این تیم بعد از تمرین ناهار را کنار هم بخورند و به خانه هایشان بروند. با این حال مدیران باشگاه حاضر به پرداخت هزینه ناهار بازیکنان استقلال نشدند و به همین دلیل فرهاد مجیدی پول آن را از جیبش پرداخت کرد.

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داده که فرهاد مجیدی روز گذشته در مصاحبه ای به شدت از عملکرد مدیریتی باشگاه انتقاد کرده بود و حالا چنین اقدامی از سوی مدیریت باشگاه باعث عصبانیت شدید سرمربی استقلال شده است.

آلمان ۷-۱ لتونی؛ برد روحیه بخش ژرمن ها در آستانه یورو

آلمان و لتونی در چارچوب بازی های دوستانه ملی به مصاف هم رفتند که در نهایت آلمان موفق شد در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع مسابقات یورو، با نتیجه پر گل ۷-۱ لتونی را شکست دهد. ارلینگ هالند، هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۱ جانلوییجی دوناروما در آستانه انتقال آزاد به پاری سن ژرمن منچسترسیتی خواهان جذب جک گریلیش در تابستان آتی / ESPN لورنتزو پلگرینی، گزینه جایگزین بارسلونا پس از ناکامی در جذب واینالدوم / ادعای AS برنامه بازی های مهم و پخش زنده امروز (۱۸ خرداد)

بازی های دوستانه:

لهستان – ایسلند / ساعت ۲۰:۳۰ / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده

فرانسه – بلغارستان / ساعت ۲۳:۴۵ / پخش زنده از تیوا اسپورت / لینک پخش زنده صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۳/۱۸؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مصاف هم رفتند صبحانه ورزشی پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)