Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:51:14 GMT

مساجد اصفهان تا پایان سال جاری سند دار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۸۳۸۳

مساجد اصفهان تا پایان سال جاری سند دار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، منصور نادری در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اداره ثبت اسناد و املاک آمادگی کامل برای تعامل با اوقاف برای صدور سند برای موقوفات را دارد، اظهار داشت: صدور سند نیز برای مساجد در دستور کار است و این امر بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از دو هزار و ۶۰۰ مسجد بدون سند داریم و تا پایان سال ۱۴۰۰ همه مساجد دارای سند خواهد شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: هزینه نقشه برداری مساجد نیز از سوی سازمان ثبت پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۶۰ نقشه از یک هزار و ۳۶۰ نقشه آماده بود که تنها ۲۵۰ عدد از این نقشه‌ها به اوقاف واگذار شده است، گفت: تسریع در واگذاری نقشه‌ها را در کمترین زمان ممکن پیگیری خواهم کرد.

رسیدگی به مسائل ثبتی ۴ شهرستان در اولویت است

همچنین حجت‌الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه رسیدگی به مسائل ثبتی چهار شهرستان را در سال جاری در اولویت قرار داده ایم، اظهار داشت: چالش‌های زیادی بین اوقاف و اسناد وجود دارد که با تعامل در حال برطرف کردن آنها هستیم.

کد خبر 5229750

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت اسناد مساجد اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه آمار کرونا بوشهر امام خمینی ره قیام 15 خرداد ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان مجلس شورای اسلامی اردبیل عکس استانها استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • فیلم جاری شدن سیل و آبگرفتگی در اصفهان و خرم‌آباد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران