Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای وحدت استان همدان با اظهار امیدواری از حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش رو، بر مردمی اداره شدن ستادهای آقای رئیسی تاکید کرده و این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را فرد اصلح دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام قربان عبدالملکی رئیس و بهزاد خرائیان سخنگوی شورای وحدت استان همدان با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم با اظهار امیدواری از حضور با شکوه و دشمن شکن مردم در انتخابات 28 خردادماه، بر مردمی اداره شدن ستادهای آقای رئیسی تاکید کرده و این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را فرد اصلح برای ریاست جمهوری معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام قربان عبدالملکی  بابیان اینکه سرمنشأ شورای وحدت جامعه روحانیت مبارز در کشور است اظهار داشت: این گروه متشکل از افرادی است که سابقه نیک، پرتلاش و دلسوزانه در انقلاب دارند، تشکلی که حرکت آن از ابتدا تاکنون بر اساس منویات رهبری بوده است.

رئیس شورای وحدت در استان همدان با اشاره به فعال شدن ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در همدان بیان کرد: این ستاد با ریاست پروفسور زلفی‌گل که منتخب دو شورای ائتلاف و وحدت هستند، فعالیت خود را شروع کرده و به دنبال تحقق شعار انتخاباتی آیت‌الله رئیسی مبنی بر" هر خانه؛ یک ستاد انتخاباتی" در استان است.

وی درباره محل تأمین هزینه‌های مالی و انتخاباتی شورای وحدت و همچنین ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: ما تاکنون از فرد یا نهاد خاصی هیچ هزینه مالی درخواست نکرده و مبلغی هم به‌حساب کسی پرداخت‌نشده است چراکه هزینه‌های شورای وحدت و ستاد آقای رئیسی به‌صورت کاملاً مردمی تأمین می‌شود.

رئیس شورای وحدت در استان همدان آیت‌الله رئیسی را گزینه اصلح در انتخابات و مورد حمایت این شورا دانست و مطرح کرد:آقای رئیسی برای مدیریت کشور برنامه مدون و خوبی داشته و اهل کار و تقوا است کما اینکه ایشان توانسته با حضور در مسئولیت‌های مختلف و انجام کارها به نحو احسن امتحان خود را به‌خوبی پس دهد به‌گونه‌ای که هیچ نقطه سیاه و یا خاکستری در کارنامه ایشان وجود ندارد.

سخنگوی شورای وحدت استان همدان نیز از برپایی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در سطح استان همدان خبر داد و گفت: هزینه‌های مالی شورای وحدت باید از محل کمک‌های مردمی تأمین شود چراکه ساختار شورا بر اساس مشارکت اقشار مردم شکل‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هدف ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات است مطرح کرد: پیش‌بینی ما این است که مشارکت مطلوبی در 28 خرداد شکل‌گرفته و آقای رئیسی بارأی قاطع مردم انتخاب شوند.

جانشین سپاه استان زنجان: برای پاسداشت خون‌ شهدا باید در انتخابات شرکت کنیمنشست خبری روسای شورا و ستاد انتخاباتی وحدت در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شودقاضی زاده در اولین مناظره انتخاباتی: دولت زانویش را از روی گردن مردم بردارد/ یک اقتصاد رانتی- غارتی ایجاد شده است

خزائیان برنامه‌های شورای وحدت در انتخابات ریاست جمهوری را بر اساس برنامه‌های آیت‌الله رئیسی دانست و افزود: ما به دنبال تشکیل دولتی مردمی و فراتر از احزاب هستیم بنابراین با جریانی که اقدام به تشویش اذهان عمومی کند مقابله می‌کنیم.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخاباتی آیت الله رئیسی شورای وحدت استان همدان انتخابات ریاست جمهوری رئیس شورای وحدت آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند