Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، پنج دفتر بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه‌ آزاداسلامی تهران از مسئولان  این دانشگاه به دلیل برگزاری رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی قدردانی کردند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: هماهنگونه که مستحضرید پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ کرسی‌های آزاداندیشی و روشنفکری نه تنها رکن عمل دانشجویان بلکه وظیفه آنهاست، برگزاری با کیفیت کرسی‌های آزاداندیشی علاوه بر حل معضلات سیاسی، فرهنگی و اعتقادی در دانشگاه‌ها، امکان ارائه راهکارهای مناسب برای معضلات جهانی را فراهم می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه خاطرنشان شده است: یکی از جدی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است که با حمایت شما و همکاران «اولین رویداد ملی و کشوری کرسی‌های آزاداندیشی» در دانشگاه‌های آزاد اسلامی برگزار گردید و شما و همکارانتان با تغییر رویکرد و نگرش در دانشگاه آزاد اسلامی موجب صحه گذاری بر این امر شدید که پیام اخیر مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی نشان دهنده رضایت ایشان است. امیدواریم این تغییرات در عرصه‌های دیگر همچون مسئله محوری، تحول خواهی، شفافیت و دیگر مطالبات مقام معظم رهبری نیز اعمال شود و همچنین تداوم یابد.

در این نامه مطرح شده است: ما مجموعه‌های بسیج دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های جنابعالی و دست اندرکاران، آمادگی خود را برای یاری رساندن به شما عزیزان با استفاده از ظرفیت‌های خود جهت برآورده ساختن مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها و دانشجویان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی اعلام می‌کنیم.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: باشد که این اقدامات مورد توجه حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد و به عنوان یک الگوی موفق بتواند نمونه‌ای برای شروع حرکتی یکپارچه در تمامی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و سراسری ایران اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران باشد.
انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1098551 برچسب‌ها کرسی‌های آزاداندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرسی های آزاداندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرسی های آزاداندیشی مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری