Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:00:55 GMT

تشکیل کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۱۲۳۰

با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته حقوقی این باشگاه تشکیل شد

کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس تشکیل شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته حقوقی باشگاه متشکل از وکلای خبره دادگستری به ریاست ایمان حسین‌پور شرفشاد تشکیل شد. این کمیته با هدف دفاع از حقوق باشگاه در مراجع داخلی و بین‌المللی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه ضمن تشکر از زحمات مجموعه حقوقی، از هماهنگی بین معاونت‌های حقوقی و اجرایی ابراز رضایت کردند.

کمیته حقوقی در پیشبرد اهداف و ارتقای جایگاه حقوقی باشگاه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند. برنامه حمایت حقوقی از بازیکنان و کادر تیم و باشگاه در قالب آموزش و مشاوره از برنامه‌‎های آتی این کمیته است. تشکیل کمیته حقوقی در باشگاه با وجود پرونده‌های تخصصی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. همچنین این کمیته در اصلاح فرآیندهای حقوقی و قضایی باشگاه، نقش ویژه‌ای برعهده دارد.

از سوی دیگر، منشور حقوقی کمیته مورد اشاره با دستور مدیرعامل باشگاه، قانون‌مداری و رعایت اخلاق حرفه‌ای تعیین شده است. این کمیته در حوزه‌های علمی و پژوهشی با رویکرد قراردادها و دعاوی و با بهره‌مندی از اساتید برجسته، قرار است انتظارات باشگاه را برآورده کند.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! ایران - بحرین؛ یک نیمه زشت،‌ یک نیمه زیبا | تحلیل بازی میلاد سرلک و عارف غلامی به تیم ملی دعوت شدند بارسلونا احتمال جذب رحیم استرلینگ را در نظر گرفته است ارلینگ هالند، هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات تابستان 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حقوقی باشگاه کمیته حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی