Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:46:30 GMT

سقوط مرگبار پژو داخل دره + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۱۲۷۹

سقوط مرگبار پژو داخل دره + جزییات

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، سرهنگ "احسان مومنی" اظهار داشت: بامداد امروز در مسیر اتوبان خرازی، ازگیل آباد، جاده سایت مقابل تیر برق ۱۵۱ یکدستگاه سواری پژو به داخل دره سقوط می‌کند که متاسفانه یکی از سرنشینان آن آن در اثر شدت حادثه در دم فوت و یکی دیگر به شدت مصدوم می‌گردد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۲۲ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم اورژانس نیز در محل حاضر و خدمات امدادی و درمانی را انجام دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس تهران گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک به جهت تماشای حادثه بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن از محل پرتگاه توسط جرثقیل این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.وی علت این حادثه را ناتوانی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

مومنی بیان کرد: باوجود توصیه‌های مکرر پلیس راهور در خصوص توجه و تمرکز رانندگان به رانندگی در حین حرکت و دقت کافی داشتن در حین ورود به پیچ‌ها باز هم شاهد برزو اینگونه حودث در سطح معابر و جاده‌ها هستیم وی از رانندگان خودرو‌ها خواست تا در حین رانندگی تمام توجه خود را به خودرو و رانندگی معطوف دارند و چنانچه خستگی و خواب آلوده هستند به هیچ عنوان رانندگی ننمایند.

موُمنی اشاره کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

پربیننده ترین لحظه سرقت از خانه خانم بازیگر! + فیلم سارقی که پس از سرقت، طلاها را پس داد زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی ۵ کشته و ۱۳ مجروح در تصادفات جاده‌ ای استان فارس پدر کرجی، پسر ۲۳ساله خود را به قتل رساند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله