Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به قتل یک خانواده با نژاد پاکستانی در کانادا، این اقدام را تروریستی خواند و افزود: این یک فاجعه‌ای است که جامعه کانادا را در یک آزمون قرار داده است.

از منابع رسمی پاکستان، «شاه محمود قریشی» روز سه‌شنبه در واکنش به قتل یک خانواده چهار نفره با تابعیت کانادایی و اصلیت پاکستانی در شمال غرب شهری به نام لندن در ایالت انتاریو گفت: نخست وزیر کانادا باید بداند که این یک فاجعه بزرگی است که جامعه کانادا را در آزمون سختی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دولت جاستین ترودو خواست تا جلوی اقدامات هدفمند از جمله اسلام هراسی در کانادا و خدشه دار شدن اعتماد جامعه مسلمانان این کشور را بگیرد.

قریشی، قتل خانواده مسلمان را یک اقدام تروریستی عنوان کرد و گفت: این حمله با هدف ترویج اسلام هراسی و تخریب جایگاه مسلمانان در کانادا صورت گرفته و ما از نخست وزیر کانادا می‌خواهیم تا امنیت مسلمانان را تامین کند.

«عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان نیز امروز در حساب کاربری خود در توییتر قتل خانواده مسلمان در کانادا را محکوم و آن را بیانگر تشدید پدیده اسلام هراسی در کشورهای غربی دانست.

وی خطاب به جامعه جهانی خواستار اقدام جدی و قاطعانه علیه اسلام هراسی شد.

براساس این گزارش، پلیس کانادا اعلام کرد که یک خانواده مسلمان ۴ نفره در این کشور در حمله یک کامیون که از پیش طراحی شده بود کشته شدند.

جاستین ترودو نخست وزیر پاکستان با نفرت انگیز و وحشتناک توصیف کردن حمله به خانواده مسلمان در ایالت انتاریو، به جامعه مسلمانان کشورش اطمینان داد که دولت در کنار آنان است و اسلام هراسی هیچ جایی در جامعه کانادا ندارد و با جلوی آن گرفته شود./ ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خانواده مسلمان اسلام هراسی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند