Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:28:12 GMT

حضورحداکثری در انتخابات ادای دین نسبت به شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۲۵۵

حضورحداکثری در انتخابات ادای دین نسبت به شهدا است

علاءالدین سیفی روز سه شنبه در ستاد مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز،حامیان آیت الله رییسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری درکرج اظهارداشت: انتخابات ۲۸ خرداد ماه یک تنگه احد محسوب می شود لذا برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید درپای صندوق های رأی حاضرشویم و با انتخاب اصلح کشور را از مشکلات نجات دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همه ما ۷ نفری را که برای نامزدی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری تایید شده اند از نظر معنوی قبول داریم اما از دیدگاه مدیرمردمی - جهادی فقط به یک نفر که همان آیت الله رییسی است ایمان داریم که می تواند برای مردم کارکند.

سیفی  با اشاره به اینکه آیت الله رییسی با خواست مردم در میدان انتخابات حاضرشده است،خاطرنشان کرد: به دلیل عدم مدیریت صحیح این روزها از نگاه مردم خیلی زیر سوال می رویم زیرا به جای کار کردن و مدیریت دلسوزانه به مردم یارانه ۴۵ هزارتومانی و یا کمک معیشتی دادند که اکنون یک خانواده حتی نمی تواند با آن هزینه یک کیلو گوشت را پرداخت کند.

وی یادآورشد: صف های مرغ، تخم مرغ، افزایش قیمت دلار و سایرکالاهای اساسی از جمله دردهای مردمی است که وزیر باید بلا فاصله پس از این وضعیت نابسامان استعفا می داد در حالی که نامزد ریاست جمهوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می شود.

سیفی تصریح کرد: نه تنها ما بلکه حجت الاسلام سید محمد خاتمی نیز مکتب سیاسی این مدیران را نمی پذیرد زیرا زمانی که اصلاح طلبان برای حمایت انتخاباتی در این دوره نزد وی می روند عنوان می کند من از چه چیزی دفاع کنم از دولار ۲۵ هزارتومانی پس همه به این نتیجه رسیده اند که مدیریت کردن کشور با این روش فایده ای ندارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنانشان مهمترین کار دولت را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، معیشت قشر ضعیف و بیکاری عنوان می کنند، اضافه کرد: تنها نامزدی که بتواند این شرایط را بوجود آورد فقط آیت الله رییسی است که دارای روحیه جهادی با نگاه خدمت به مردم است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز ادامه داد: پاک دستی، مردمی بودن، تبعیت محض از ولایت، زلال بودن، مسئولیت پذیری، مدیریت میدانی، دلسوز، استکبارستیز، مبارزه با فساد ،انقلابی  و جهادی را از جمله ویژگی های شاخص آیت الله رییسی برای انتخاب اصلح از سوی مردم از جمله مردم ایران کوچک ذکر کردند.

 سیفی یادآورشد: برای رهایی از این وضعیت ناخوشایند همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم تا رییس جمهور آینده با بیش از ۵۰ درصد آرأ ی مردم انتخاب شود و بتواند در عرصه بین المللی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وی تاکید کرد: تا زمان مجاز بودن تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری این ستاد هر روز از ساعت ۵ عصرتا ۱۰ شب برای انجام فعالیت های روشنگری و بصیرت افزایی و پاسخگویی به سوالات انتخاباتی به منظورحضور حداکثری مردم  و انتخاب فرد اصلح دایر است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ البرز مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رییسی دوره انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری دانشجویان ایران ـ ایسنا ـ به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا