Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ازاتصال بیش از یک هزار و ۷۰۰ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد:با ارتقاء پنج سایت در منطقه مرزی قطور خوی و یک سایت در شهرستان ماکو بیش از یک هزار و  ۷۰۰ خانوار روستایی به اینترنت پهن باند متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی نژاد افزود:روستاهای حبش سفلی، مخین، هندوان، راویان، استران شهرستان خوی و روستای قره تپه شهرستان ماکو در این مرحله به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه متصل شدند.

وی تصریح کرد:وزارت ارتباطات طبق برنامه ششم توسعه موظف به برقراری شبکه ملی اطلاعات تا ۸۰ درصد روستاهای استان است که تا به امروز بیش از تعهدات انجام شده است.

وی با اشاره به شرایط به وجود آمده بعلت شیوع ویروس کرونا تاکید کرد:تلاش می کنیم بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش،کشاورزی، توسعه اشتغال روستایی ، خدمات بانکی و سایر امورات آنلاین بهرمند شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات اینترنت روستایی آذربایجان غربی اینترنت در روستاها شبکه اینترنت شبکه ملی اطلاعات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی