Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@22:43:12 GMT

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس باقی ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۲۷۸

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس باقی ماند

تین نیوز

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجددا محمد رضا رضایی کوچی را به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا؛ جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم برگزار شد و محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی  و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

 احمد جباری و آرا شاوردیان نیز با رای اعضای کمیسیون به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند. همچنین عبدالجلال ایری با کسب آراء از اعضای کمیسیون به عنوان سخنگوی این کمیسیون در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم انتخاب شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: صدیف بدری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند