Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد، میزبان تورنمنت سه جانبه امام رضا است

تورنمنت فوتبال سه جانبه امام رضا (ع) به همت هیات فوتبال خراسان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه پدیده، به دنبال تعطیلات لیگ برتر و آماده سازی تیم پدیده هیات فوتبال خراسان رضوی اقدام به برگزاری تورنمت سه جانبه فوتبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با هماهنگی انجام شده از سوی هیات فوتبال خراسان با باشگاه های پدیده خراسان ،گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان این تورنمنت از فردا چهارشنبه آغاز می شود.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده هر نیم دو بازی برگزار می کند که برنامه این مسابقات به شرح ذیل می باشد:

پدیده خراسان - گل‌گهر سیرجان
چهارشنبه ۱۹ خرداد - ساعت ۱۹| ورزشگاه ثامن الائمه(ع)

ذوب‌آهن اصفهان - گل‌گهرسیرجان
جمعه ۲۱ خرداد - ساعت ۱۷| ورزشگاه امام رضا(ع)

پدیده خراسان - ذوب‌آهن اصفهان
یکشنبه ۲۳ خرداد - ساعت ۱۹| ورزشگاه ثامن الائمه(ع)

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! ایران - بحرین؛ یک نیمه زشت،‌ یک نیمه زیبا | تحلیل بازی میلاد سرلک و عارف غلامی به تیم ملی دعوت شدند بارسلونا احتمال جذب رحیم استرلینگ را در نظر گرفته است ارلینگ هالند، هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات تابستان 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امام رضا سه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اولین روزهای سال 1403 اعلام شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه نوی شهر کرمان برگزار خواهد شد، اما این ورزشگاه هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.قرار بود ورزشگاه امام علی(ع) کرمان تا اوایل اردیبهشت ماه تجهیز و آماده استفاده باشد ، اما این اتفاق رخ نداده و بعید هم هست به فینال جام حذفی برسد.

در چنین شرایطی با توجه به کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از تورنمنت جام حذفی، شایعاتی درباره احتمال برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران مطرح شده است. با این حال سازمان لیگ قصدی برای برگزاری بازی نهایی جام حذفی در پایتخت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه آزادی تهران قطعا میزبان فینال حذفی نیست و کمیته مسابقات مشغول بررسی شرایط اعلام ورزشگاه میزبان این تورنمنت است.

ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان(در صورت عدم صعود مس به فینال)، امام رضا(ع)مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان(در صورت عدم صعود سپاهان) و یکی دو ورزشگاه دیگر گزینه‌های سازمان لیگ برای برگزاری دیدار فینال است که هنوز در این خصوص جمع‌بندی نشده و باید دید در نهایت بازی نهایی این تورنمنت جذاب در کدام شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان 8 تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی هستند که با شناخت حریفان بعدی خود به کارشان در جام حذفی ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم