Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی پیش از شروع دومین مناظره درباره اینکه آیا روش شما برای مناظره دوم تفاوتی با مناظره اول دارد؟ گفت: من در سوالی که قبلا  مطرح شد و پرسیدید  رقیب خود را چه کسی می دانید گفتم فساد و ناکارامدی است و الان می گویم که  رقیبم را هم فساد و ناکارامدی و هم وضع موجود و بداخلاقی های سیاسی می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم انتظار دارند برنامه و کارنامه بیان شود و وضعیت اینده تغییر کند؛ ان شاءالله با اراده مردم و اقدام خدمتگذاران امید هست که وضعیت و شرایط به نفع مردم تغییر کند ، اگر رای مردم به این حقیر تعلق بگیرد.

رییسی تصریح کرد: در جلسه قبل بداخلاقی هایی شد و تهمت و افتراهایی  به بنده  زده شد من گفتم اگر با تهمت معیشت حل می شود اشکال ندارد، ناسزا بگویید و اگر حل شدنی بود که تاکنون حل شده بود. این سالن چند سال گذشته هم شاهد مناظرات بوده و  بدون متلک گویی  و ناسزا گفتن هم مشکلات حل می شود.

رییسی ادامه داد: به من  ۵ دقیقه وقت  داده شد اما من از این وقت استفاده نمی کنم و قضاوت را به مردم می سپارم.

وی گفت : باید آنچه انجام می شود با رعایت اخلاق و شئونات انتخاباتی باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

کد خبر 6089512 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت