Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از افراد یا کسب‌وکارهایی که با ضبط یا پخش صوت و موسیقی سر و کار دارند، ناگریزند از میکسر صدا استفاده کنند. در این بین انتخاب بین مدل‌های متنوع میکسر کار را دشوار می‌سازد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیجی صدا، در این مطلب قابلیت‌های میکسر صدای کوچک را بررسی کرده و 4 مدل ارزان و حرفه ‌ای را معرفی می‌کنیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکسر کوچک و بزرگ صدا چه تفاوتی دارند؟

انواع میکسر صدا کوچک برای کاربری‌های ساده طراحی می‌شوند و فاقد پیچیدگی‌های میکسرهای حرفه‌ای و بزرگ هستند. از جمله تفاوت‌های آنها با میکسرهای بزرگ می‌توان به تعداد کمتر ورودی و خروجی و کانال، برخورداری از اکوالایزرهای ساده‌تر، قابل‌حمل بودن، فقدان گروه‌بندی، و تعداد کمتر افکت اشاره کرد. میکسرهای کوچک صدا در هر دو نوع آنالوگ و دیجیتال به بازار عرضه می‌شوند که نوع آنالوگ قیمت کمتری دارد.

میکسر کوچک برای افراد یا کسب‌ و کارهایی که قصد استفاده‌های تخصصی ندارند مناسب است و آنها را از پرداخت هزینه‌ی بالای میکسرهای بزرگ بی‌نیاز می‌کند. به‌ویژه اینکه وزن کم و جابه‌جایی آسان میکسر صدا کوچک مزیت مطلوبی به‌شمار می‌رود.

میکسر صدای کوچک مناسب چه کسانی است؟

نوازندگانی که به‌صورت سولو تک‌نوازی می‌کنند، گروه‌های کوچک، پادکسترها، اداره‌کنندگان اتاق‌های کنفرانس، مدارس، باشگاه‌ها و رستوران‌ها از جمله خریداران میکسر کوچک هستند. برای ضبط صدا خرید میکسر کوچک در مقایسه با کارت صدا انتخاب بهتری است. پادکسترها نیز میکسرهای کوچک را ترجیح می‌دهند، چون تغییرات صدا در حین ضبط انجام شده و خروجی نهایی در مقایسه با کارت صدا در زمان کمتری تولید می‌شود.

4 مدل میکسر کوچک حرفه ‌ای و مقرون به صرفه

در اینجا 4 مدل میکسر صدای کوچک اقتصادی را به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید این مدل‌ها با مشکل چندانی مواجه نمی‌شوید زیرا آنها جزء بهترین مدل‌های میکسر صدا ارزان قیمت هستند و قیمتشان با توجه به قابلیت هایی که برای شما فراهم می‌کنند چندان بالا نیست.

میکسر آنالوگ بهرینگر QX1202USB

بی‎شک برند بهرینگر یکی از بهترین مارک ‌های میکسر صدا به‎شمار می‌رود. انواع میکسر بهرینگر به‎عنوان میکسر خوب صدا شناخته شده و مهندسان صدا خرید آنها را توصیه می‌کنند. میکسر کوچک بهرینگر QX1202USB به‎لطف وجود چهار پری‎‌آمپ زنیکس (XENYX) حرفه‌ ای به شما امکان می‌دهد که با کمترین تلاش به کیفیت صدایی فوق‎العاده برسید. قابلیت‌هایی مثل اکوالایزر سه باندی و پردازشگر افکت صدا 24 بیت و 100 افکت از پیش‌ تنظیم‌شده از جمله قابلیت‌های این میکسر ارزان و پرتابل هستند که آن را تبدیل به ابزاری بی‌نظیر برای اجراهای زنده و استودیو کرده‌اند.

میکسر QX1202USB فقط برای اجراهای زنده طراحی نشده بلکه ابزارهای پیشرفته‌ای دارد که به ضبط صدا باکیفیتی مطلوب کمک می‌کنند. علاوه بر کارت صدا و اینترفیس USB، این میکسر مجهز به انواع نرم‌افزارهای ادیت و ضبط صداست که می‌توانند کامپیوتر شما را تبدیل به یک استودیوی خانگی حرفه‌ ای و کارآمد کنند.

میکسر آنالوگ بهرینگر QX1002USB

میکسر آنالوگ بهرینگر QX1002USB، یک میکسر صدا کوچک، ارزان قیمت و قدرتمند است که  اغلب خصوصیاتش همانند مدل QX1202USB بوده، با این تفاوت که تعداد ورودی کمتری داشته و فاقد خروجی AUX است، در نتیجه ارزان قیمت ‌تر از مدل قبلی می‌باشد. از آنجا که تعداد ورودی و خروجی‌های کم برای بسیاری از استفاده‌های ساده و نه‌چندان پیچیده مناسب است، برای افرادی که به‌دنبال یک میکسر کوچک ارزان و حرفه ‌ای هستند گزینه خوبی به‌شمار می‌رود.

میکسر آنالوگ وارفیدل 802USB

وارفیدل یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان حرفه‌ای تجهیزات‌صوتی بریتانیاست. میکسر صدا کوچک وارفیدل 802USB یک میکسر خوب و کاربردی است. این میکسر کوچک 8 کانال با 2 ورودی میکروفن، 2 ورودی استریو، 2 خروجی اصلی و 1 خروجی هدفون در کنار برخورداری از فانتوم پاور، اکوالایزر پارامتریک- 3 باندی و قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق USB می‌تواند نیازهای طیف زیادی از کاربران خانگی یا اماکن و کسب‌وکارهایی که قصد خرید یک میکسر صدای کوچک ارزان و پرتابل دارند را برطرف کند.

میکسر آنالوگ دی‌میکس 6XU

انواع میکسر کوچک دی‌میکس سری compact با توجه به قیمتی که دارند، امکانات مطلوب و قابل‌ قبولی را در اختیار شما قرار می‌دهند. میکسر آنالوگ دی‌میکس 6XU یکی از سه مدل میکسر ارزان قیمت این سری است. از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های این میکسر کوچک صدا می‌توان به برخورداری از پری‌آمپ ساده اما پرقدرت، امکان پخش فایل‌ از روی فلش یا از طریق USB و بلوتوث، ورودی‌های میکروفن فانتوم پاور 48 ولت، تنظیم تن صدای هر کانال ورودی و ... اشاره کرد.

آیا خرید میکسر صدای کوچک کار اشتباهی است؟

اگر برای استفاده‌های پیچیده و حرفه‌ای به‎دنبال خرید میکسر صدا هستید، قطعا خرید میکسر کوچک شما را به هدفتان نمی‌رساند. اما اگر کسب‌ و کار یا کاربری مدنظر شما چندان پیچیده نیست و برای ضبط یا پخش صدا از روی فلش و انجام تنظیمات روی صدای خروجی قصد خرید میکسر دارید، یک میکسر کوچک هم می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در واقع برای بسیاری از کسب‌ و کارها یا استفاده‌هایی نظیر ساخت پادکست، خرید میکسر صدای کوچک آن هم با قیمت ارزان و مقرون‎ به ‎صرفه اتفاقا گزینه هوشمندانه و بهتری است.

میکسرهای کوچک ارزان معرفی شده در این مطلب برای بسیاری از کاربری‌ها مناسب هستند. آهنگسازان، پادکسترها، گروه‌های موسیقی کوچک، مدیران مراکز آموزشی و مدارس، اداره‌کنندگان اتاق‌های جلسات یا سالن‌های کنفرانس، رستوران‌داران باشگاه‌ ها، هیئت ‌ها و... می‌توانند از قابلیت‌های خوب این میکسرهای کوچک بهره ببرند. همچنین می‌توان از این مدل‌ها به عنوان میکسر حرفه‌ای خانگی نیز استفاده کرد.

چنانچه هنوز تردید داشته یا نیاز به مشاوره دارید کارشناسان دیجی صدا را در کنار خود ببینید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارزان قیمت قابلیت ها یک میکسر حرفه ای مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.   به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.   ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.   به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.   او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.   سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.   او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل