Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالناصر همتی در دومین مناظره هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفت: موفق‌ترین و بهترین کاری که می‌شود انجام داد، این است که شهروندانی که آسیب پذیرتر هستند برایشان زندگی بهتر و شرایط بهتر فراهم کنیم.

خبرگزاری میزان - «عبدالناصر همتی» گفت: لازم می‌دانم اول انتقادی کنم به شیوه مناظره من در یک مصاحبه‌ای هم عرض کردم شیوه مناظره عین مسابقه هفتگی شده من فکر می‌کنم اگر می‌خواستیم مردم و ملت شریف ایران مواضع ما را به روشنی بدانند بهتر بود سوالات خیلی مهم تری مطرح شود سوالاتی که مردم عزیز برایشان الان مهم است و ببینند فرق کاندیدا‌ها در نحوه پاسخگویی و نحوه عمل به این سوالات چگونه خواهد بود واقعیتش این است که این هم یک نوع انحصار است من مخالف انحصار در اقتصاد هستم همین طور در سیاست و همین طور در فرهنگ و رسانه انحصار عامل اصلی ناکارآمدی و عامل اصلی فساد است الان انتخاب، انتخاب بین بد و بدتر و یا خوب و خوب‌تر نیست به نظر من انتخاب بین افرادی هستند که معتقد هستند که نباید بگذاریم این دری که دارد بسته می‌شود روی کنشگری شهروندان عزیز و نفس جامعه را بخواهد بگیرد و انتخابی که می‌تواند این در‌ها را ببندد من فکر می‌کنم مهم‌ترین وظیفه ما و مهم‌ترین وظیفه مردم این است که راجع به این موضوع تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: من قبلاً هم گفته ام من صدای بی صدا‌ها و قدرت بی قدرتان هستم چرا این جملات را عرض کردم به خاطر این که دولت من حامی آسیب پذیرترین افراد جامعه خواهد شد من گروه‌هایی آسیب پذیرتر هستند در جامعه قبل از این که سوال حضرتعالی پاسخ بدهم می‌گویم اعتقاد دارم موفق‌ترین و بهترین کاری که می‌شود این است که شهروندانی که آسیب پذیرتر هستند برایشان زندگی بهتر و شرایط بهتر فراهم کنیم کولبرها، سوخت بر، بی شناسنامه‌ها، قربانی‌های فقر شدید، بی خانمان ها، افراد دارای معلولیت، بیکاران، کارگران غیررسمی، مهاجران، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، بیماران خاص، معتادان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست این‌ها واقعاً معضل بزرگ جامعه ماست ما آنقدر درگیر مسائل کوچک در جامعه شدیم همه این‌ها را فراهم کردیم این‌ها اصل بحث ما و هدف اصلی دولت ما خواهد بود در مورد آموزش‌هایی که سوال فرمودید به نظر من بسیار مسئله مهمی است.

این نامزد ریاست جمهوری همچنین اظهار داشت: در نگاه من بازار رقابتی و فاقد انسان نقش مهمی در توسعه کشور دارد، ولی دولت در سه حوزه مسئولیت شدیدی دارد و حتماً باید جدی وارد شود یکی سلامت، آموزش و یکی رسیدگی به اشخاص آسیب پذیر در مورد آموزش ما اصلاً از پایه و اساسی کار کنیم ما مدارس دولتی را واقعاً کم اهمیت کردیم به نظر من یکی از برنامه‌هایی که بنده دارم برای آموزش از پایه مدارس دولتی را تقویت کنیم ما می‌توانیم الان پایگاه دولت تعبیه کند دست اولیا بدهد اولیا بر اساس انتخاب خودشان بروند ثبت نام کنند که مدرسه بداند که هزینه اش توسط اولیا پرداخت می‌شود و این کمک می‌کند اعتبار آن مدرسه بالا برود رتبه اش بالا برود و مردم حق انتخاب داشته باشند نه این که مردم بروند بایستند از آن‌ها ثبت نام کنند در بخشی که حضرتعالی فرمودید

بیشتر بخوانید: متن کامل اولین مناظره اقتصادی ۷ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم

تکمیل می‌شود...

برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم