Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حقوقی باشگاه استقلال گفت که اموال این باشگاه توسط فرد بدهکار از استقلال، به خارج از ساختمان باشگاه منتقل نشده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه استقلال، آزاد یونسی مدیر حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات امروز (سه‌شنبه) گفت: پرونده‌ای که امروز باشگاه استقلال با آن درگیر است، متعلق به دوره مدیریت حدوداً ۱۰ سال پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی که از باشگاه طلب دارد، در دوره مدیرعامل قبلی با حکم دادگستری به باشگاه مراجعه کرده، اما با او برخورد خوبی نشده و امروز برای گرفتن اموال باشگاه، به محل باشگاه مراجعه کرد.

وی افزود: اینکه گفته شده اموال باشگاه را این فرد برده و مسائلی از این دست، صحت ندارد. ما از ایشان فرصتی گرفتیم و مانع از این اتفاق شدیم.

مدیر حقوقی باشگاه استقلال در پایان گفت: بعد از تعیین تکلیف حق امضای دوم در باشگاه استقلال، طلب این فرد پرداخت خواهد شد. در حال حاضر کسی به‌جای خلیل‌زاده حق امضا نگرفته و به همین دلیل، پرداخت طلب این فرد در گروی روشن شدن حق امضاست.

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال درباره کارگزار شفاف سازی می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال خلیل زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال خلیل زاده باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!