Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:13:28 GMT

تیم فوتبال چوکا در رشت تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۶۸۸

تیم فوتبال چوکا در رشت تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیمهای فوتبال چوکا تالش و خوشه طلایی ساوه از غروب امروز (سه شنبه) در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت چوکایی ها با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال چوکا تالش برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد و حتی یک بار توپ به تیرک دروازه تیم خوشه طلایی اصابت کرد اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز تیم چوکا بازی را بهتر آغاز و به گل برتری نیز دست یافت و در دقیقه ۶۶، حسین پاپی بازیکن این تیم با فرار از آفساید و با عبور از خط دفاعی خوشه طلایی ساوه و با جاگذاشتن دروازبان این تیم، موفق شد تنها گل تیم چوکا را به ثمر برساند تا فرشاد پیوس سرمربی این تیم در اولین هدایت تیم چوکا به پیروزی دست یابد.

قضاوت این دیدار را ، محمدحسین ترابیان با کمک های محسن سلطانی و آرمان خدمتگذار برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمد جعفری ، مهدی محمدیاری ، علیرضا مصطفایی ، ایمان شوریابی و امیررضا رضایی مقدم همگی از چوکا تالش و پیمان پورصادقی از خوشه طلایی ساوه کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار با ترکیب محمدرضا قویدل ، کنعان طاهرنژاد، امیرحسین صالحی ، حمید خدابنده لو (دقیقه ۷۰ امیررضا رضایی مقدم)، ایمان شوریابی ، رضا اعتمادی (دقیقه ۴۶ علی امیری)، محمد جعفری ، مهدی محمدیاری ، پرهام جوادی ، سعید خردمند (دقیقه ۶۴ علیرضا مصطفایی)، حسین پاپی (دقیقه ۷۰ مصطفی علیخانی) و با سرمربیگری فرشاد پیوس مقابل تیم خوشه طلایی ساوه قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با ترکیب محمدرضا خزایی فرد ، پوریا غلامی (دقیقه ۷۳ مسعود زائرکاظمین)، حسن مرادی فر ، علی مغنمیان ، عباس عامری ، حسن فاضلی ، احسان پورشیخ علی (دقیقه ۷۳ علیرضا محمودی)، محمد سرفراز (دقیقه ۵۶ ابوطالب قنبری زاده)، فرشید پاداشی (دقیقه ۸۰ کامبیز دهقانی)، امین جهان کهن ، پیمان پورصادقی (دقیقه ۸۰ حسین دوستدار) و با سرمربیگری وحید بیات لو رو در روی چوکا تالش قرار گرفت که بیات لو سرمربی این تیم به دلیل محرومیت، از روی سکوها تیم خود را هدایت می کرد.

پیش از برگزاری این بازی و تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم خوشه طلایی ساوه با کسب ۴۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

فرشاد پیوس سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش هفته گذشته جانشین مهدی پاشازاده در این تیم شد تا چهارمین سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول کشور باشد تا در بازی های باقی مانده، این تیم را هدایت کند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال چوکا تالش خوشه طلایی ساوه تیم خوشه طلایی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان