Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ۴ مسابقه برگزار شد که با شکست مس کرمان و خوشه طلایی مقابل رقبای انتهای جدولی همراه بود. فرشاد پیوس هم در اولین بازی با چوکا توانست به پیروزی برسد.

 نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

آرمان گهر یک – مس کرمان صفر

مس کرمان یک شکست دور از انتظار دیگر متحمل شد تا نتواند به صدر برگردد و با ۴۶ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان گهر هم با این برد ۳۶ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

رایکا بابل صفر – شاهین شهرداری بوشهر صفر

رایکا با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند و شاهین ۴۳ امتیازی هم ششم است.

بادران تهران ۲ – استقلال ملاثانی یک

بادران با این برد ۴۷ امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول رسید. استقلال ملاثانی نیز با همان ۳۳ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

چوکا تالش یک – خوشه طلایی ساوه صفر

چوکا با این برد با ۲۸ امتیاز یک پله در جدول صعود کرد و به رده شانزدهم رسید. خوشه طلایی هم ۴۳ امتیازی باقی ماند و نتوانست خود را به جمع تیم های مدعی برساند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان