Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@10:30:03 GMT

دشان: مصدومیت بنزما جدی نیست و نخواستیم ریسک کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۸۸۵۷

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در خصوص مصدومیت کریم بنزما صحبت کرد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بلغارستان در آخرین بازی دوستانه قبل از یورو 2020 که با مصدومیت نگران کننده کریم بنزما همراه شد، با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از GFFN، دشان در این خصوص گفت:

ضربه ای به عضله بالای زانوی بنزما وارد شد که خوشبختانه جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کمی احساس ناراحتی کرد و ما تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! مهدی محمد نبی در طرفداری: اگر دوباره کی روش را نگه می داشتم، خودم باید می رفتم! سعید عزیزیان در طرفداری: به من گفته بودند رشید مظاهری ذخیره باشد مشکل درست می کند! دینیه: آنچلوتی می گفت اگر مهمانی می روید مرا هم ببرید! ادعای عجیب کریس اسمالینگ و همسرش: بشقاب پرنده دیدیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید بسیاری را شگفت‌زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای ۲۰۲۲ فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است چون مصدومیت، به‌خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به‌ صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آنها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

کد خبر 848892 منبع: ورزش سه برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عربستان تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها