Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حاجی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: هر فرد با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت انتخاباتی در اداره کشور سهیم می‌شود و  به همان اندازه در آینده می‌تواند درباره عملکرد دولتمردان مطالبه‌گری کند.

وی افزود: انتخابات حق و صدای مردم است و در صورت مشارکت نکردن هر فرد، صدای او شنیده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان بوشهر ادامه داد: در هر صورت انتخابات برگزار و در نتیجه یکی از نامزدها به عنوان رئیس جمهوری برگزیده می‌شود بنابراین بهتر ان است که با مشارکت در انتخابات برای انتخاب فردی که با سلیقه اجتماعی و سیاسی ما نزدیک است تلاش کنیم.

حاجی پور ادامه داد: انتخابات عرصه‌ای است که نشان‌دهنده و اثبات‌گر وحدت، اتحاد و برادری همه ملت ایران است و اختلافات موجود مسائل درون خانواده نظام است که بدون دخالت دشمن حل می‌شود.

وی بیان کرد: پایبند بودن به نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن و در نهایت فراجناحی عمل‌کردن و استفاده از همه اقشار در اداره جامعه از ویژگی‌های نامزد اصلح در انتخابات است.

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی  پایداری اقتصادی را مهم‌ترین اولویت کشور در زمان حاضر دانست و ادامه داد: امروز ایران در زمینه‌های سیاسی و امنیت ملی به پایداری رسیده‌است و در صورتی که موفق‌شود در اقتصاد نیز به ثبات دست‌یابد می‌تواند در آینده به یکی از ابرقدرت‌های عرصه‌ بین‌المللی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر مسائل ناشی از مشکلات اقتصادی، معیشت مردم را با چالش رو برو کرده‌است و لازم است در برنامه‌های ارائه شده نامزدها این موضوع در اولویت قرار گیرد.

حاجی‌پور اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی که به ارائه برنامه و طرح می‌پردازند، باید سال‌ها برای بررسی کارشناسانه آن زمان صرف و هم‌اندیشی کرده باشند تا بتوانند راهکار و برنامه‌ریزی عملی و اجرایی ارائه دهند.

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: امیدواریم ۲۸ خرداد ماه شاهد انتخاباتی باشکوه و نمایش وحدت و همدلی ملت ایران در پای صندوق‌های رای باشیم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است