Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: پیکر پاک ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس 26 خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی با حضور مردم انقلابی تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا شعبان نژاد از پیگیری و مکاتبات چندین ساله برای میزبانی از شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر شال شهر عالم و شهید پرور است مردم و  اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شال با توجه به فضای معنوی این دانشگاه خواستار میزبانی از چند شهید گمنام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: خوشبختانه پیگیری های مستر دانشگاه آزاد شال به ثمر نشست و در نهایت با تشیع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شال موافقت شد.

شعبان نژاد یادآور شد : بر اساس برنامه ریز های انجام شده 26خرداماه پیکر دو شهید گمنام از شهر قزوین  پس از عبور از شهر های در مسیر وارد شهر شال خواهد شد  و با حضور گروه‌های مختلف مردم، مسئولان، دانشجویان و اساتید مراسم استقبال رسمی در ورودی شهر انجام و سپس مراسم تشیع و تدفین در محوطه دانشگاه آزاد شال برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی و هماهنگی و مقدمات استقبال باشکوه از شهدا گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شال فراهم شده است و ما مشتاقانه و بی صبرانه برای میزبانی از پیکیر شهدای گمنام لحظه شماری می کنیم.

شعبان نژاد خاطرنشان کرد : در سال 99  مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال با طراحی زیبا به بهره برداری رسید و پیکیر  دو شهید گمنام در محوطه این مسجد تدفین خواهند شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان تاکید کرد: هم اکنون  دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا نیز میزبان دو شهید گمنام است.

وی ادامه داد: بدون تردید حضور پیکر شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شال موجب ارتقا معنوی  این دانشگاه و نقطه عطفی در فعالیت های فرهنگی، دینی و ارزشی این دانشگاه خواهد شد.

شعبان نژاد  با اشاره ساخت یادمان شهدای گمنام در این دانشگاه خاطرنشان کرد: انشاالله پس از مراسم تشیبع و تدفین در کمترین زمان ممکن یادمان شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شال نیز طراحی و اجرا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شال دو شهید گمنام شهدای گمنام شعبان نژاد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود