Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:33:07 GMT

قالیباف: دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۱۱۱۳

قالیباف: دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما طعم شیرین انتخابات واقعی را با انقلاب و امام شناختند، گفت: دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست، قهر با مشارکت پنجره فرصت را برای مردم می بندد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) گفت: سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم عزیز ایران اسلامی و آزادگان سراسر جهان تسلیت عرض می کنم، بی شک این روز نقطه عطفی در شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن محسوب می گردد، همچنین در چهارمین سالگرد حمله تروریستی گروهک تکفیری داعش به خانه ملت یاد و خاطره شهدای این اقدام وحشیانه را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب در سالروز رحلت معمار انقلاب، تبیین بسیار مهم و دقیقی از مردمسالاری دینی به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ارائه دادند که به دلیل اهمیت آن نباید اجازه دهیم این مبحث ذیل فضاهای سیاسی کشور به حاشیه برود، پیروزی امام خمینی(ره)دو محور اصلی داشت، خداباوری و مردم باوری. امام بزرگوار ما با تمام وجود به وعده های خداوند متعال اعتقاد راسخ داشتند و تمام زندگیشان را بر مبنای دستورات و سنت های الهی تنظیم و هدایت کردند.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدباقر قاليباف رييس مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس