Web Analytics Made Easy - Statcounter

در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مهرعلی باران چشمه در یک رقابت نفسگیر پیروز شد تا رئیس 4 سال آتی این فدراسیون لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از ساعت ۱۰ امروز ۱۹ خردادماه در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیتۀ ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس کمیتۀ ملی المپیک و مسعود ملکی به‌عنوان سرپرست فعلی فدراسیون حضور داشتند.

برای شرکت در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نهایت تنها ۵ نفر به نام‌های مسعود امینی باغبان‌دارانی، مهرعلی باران‌چشمه، مجتبی جوهری، محمدکاظم کوهی و علی‌رضا زند تأیید صلاحیت شدند.

در این مجمع ۲ کاندیدا به‌نام‌های مسعود امینی و علی‌رضا زند حاضر نشدند و این‌گونه انصراف خود را از رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون اعلام کردند. مسعود امینی با ارسال نامه‌ای خطاب به مجمع، انصراف خود را به‌نفع مهرعلی باران‌چشمه بیان داشت.

محمدکاظم کوهی در نطق پیش از برگزاری رأی‌گیری، روند انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را مهندسی‌شده و نامعتبر دانست و به دیگر نامزد این مجمع یعنی مهرعلی باران‌چشمه، اتهاماتی نظیر ارعاب اعضای مجمع و ایجاد مهندسی در ساختار انتخابات را وارد کرد. این صحبت‌های او توسط عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با واکنشی شدیدالحن مواجه شد.

وی پس از ایراد اعتراضات خود و واگذار کردن مخاطبانش به عدالت الهی، به نفع مجتبی جوهری کناره‌گیری کرده و مجمع را پیش از برگزاری انتخابات ترک نمود.

در پایان این مجمع انتخاباتی و پس از اتمام رأی‌گیری، طی یک رقابت نفس‌گیر از مجموع ۴۱ آرای مأخوذه، مهرعلی باران‌چشمه با کسب تعداد ۲۲ رأی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد.

هم‌چنین مجتبی جوهری، تنهای کاندیدای باقی‌مانده در این رقابت نیز با اخذ تعداد ۱۹ رأی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای مهرعلی باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود