Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میراحمدی گفت: حضور پر شور در انتخابات وظیفه همگانی و اقتدار نظام است و نباید برخی بهانه ها و مانع تراشی ها ما را از ادامه راه انقلاب باز دارد.

حجت الاسلام «سیدابراهیم میراحمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه کنونی است که راه پیشرفت و توسعه کشور را هموار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلوگاه افزود: ایستادگی انقلاب در برابر جریان استعمار و استکبار با رهبری امام راحل موجب اقتدار ما در جهان شد و این ولایتمداری باید در تمام عرصه ها نمود داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: پیوند با مردم اقتدار امت اسلام و امیدواریم در انتخابات پیش رو با انتخاب درست راه را برای این اقتدار هموار کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: حضور پر شور در انتخابات وظیفه همگانی و اقتدار نظام است و نباید برخی از بهانه ها و مانع تراشی ها ما را از ادامه راه انقلاب باز دارد.

 

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: در برخی از موارد مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد که باید برطرف شود و آرامش بر جامعه حاکم شود اما نباید این موانع ما را از ادامه راه انقلاب و اقتداری که برای نظام ترسیم شده است باز دارد.

 

وی افزود: ما سربازان امام راحل و رهبری هستیم و باید در ادامه راه امام و شهدا و اطاعت پذیری از رهبری تابع باشیم و همچنان که رهبری امر کردند فردی اصلح را برای انتخابات آتی در نظر گرفته و دولت جوان انقلابی تشکیل دهیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی یادآور شد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت بوده که این اهمیت در انتخابات پیش رو نیز بسیار زیاد است و باید در کنار حضور حداکثری در انتخاب فرد اصلح دقت شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه انتخابات حجت الاسلام ادامه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد