Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رئیس‌کل دادگستری استان قزوین ظهر امروز در آیین راه‌اندازی شعبهٔ طلایه‌داران صلح و سازش اتاق بازرگانی قزوین گفت: دستگاه قضایی نسبت به آسیب‌های موجود در جامعه حساسیت ویژه‌ای دارد و بر این باوریم که لازم است اصل پیشگیری توسط تمامی دستگاه‌ها و نهادها محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی پرونده‌های قضایی، علل و ریشه‌های آسیب‌های اجتماعی احصاء و شناسایی می‌شود تا با اقدامات پیشگیرانه، از تکرار آن‌ها در مراجع قضایی جلوگیری شود.

قدرتی اظهار کرد: بسیاری از پرونده‌های بخش اتاق بازرگانی نیاز به طرح در مراجع قضایی ندارد و باید با صلح و سازش حل و فصل شوند، هدف از تشکیل این شعبه ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مطروحه است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: اتاق بازرگانی قزوین با راه‌اندازی شعبهٔ طلایه‌داران صلح و سازش می‌تواند به دستگاه قضایی در جهت رفع مشکلات و اختلافات فعالان تولید و تجارت کمک کند.

قدرتی بیان کرد: اتاق بازرگانی قزوین یکی از مجموعه‌های مؤثر در حوزهٔ اقتصاد و تجارت استان است که بدون ایجاد هزینه برای دولت، در بسیاری از موارد و مسائل راهگشا است.

وی در پایان ضمن اشاره به آغاز به فعالیت هشتاد و نهمین شعبهٔ طلایه‌داران صلح و سازش استان در اتاق بازرگانی قزوین تأکید کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این شعبه شاهد افزایش صلح و سازش در پروندهٔ واحدهای تولیدی و صنعتی استان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین رئیس کل دادگستری استان قزوین طلایه داران صلح و سازش اتاق بازرگانی قزوین راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود