Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت:دور جدید ثبت نام مسکن ملی از ساعت ۱۲ امروز ۱۹ خرداد ماه در شهر های میناب، سیریک، چارک و شهرک علوی بندرعباس آغاز شده است  و به مدت یک هفته ادامه دارد.

آرش رضایی گفت: در این دور از ثبت نام مسکن ملی سعی کرده ایم از ظرفیت تمامی شهر‌ها برای ثبت نام استفاده کنیم و شهر‌هایی هم که پیش از این در آن‌ها ظرفیت جدیدی وجود نداشت هم با تامین اراضی ثبت نام برای آن‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:متقاضیان مسکن ملی در دور جدید ثبت نام مسکن ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام  اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن ملی در هرمزگان



متقاضیان مسکن ملی در این دور از ثبت نام باید دارای شرایط ویژه از جمله متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی (از ۱۳۸۴.۰۱.۰۱ به بعد) بوده و از تاریخ ۱۳۵۷.۱۱.۲۲ از هیچ یک از امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. به عبارتی سبز بودن فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن)

۲) متقاضی متأهل و یا سرپرست خانوار

۳) زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن

۴) افراد ذیل نیز می‌توانند بدون شرط تاهل و بدون شرط سرپرست خانوار بودن در زمره متقاضیان واجد شرایط قرار گیرند.

۵) متقاضیان زن متأهل طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با ارائه تعهدنامه محضری از طرف همسر، مبنی بر پذیرش شرایط واگذای طرح اقدام ملی به همسر و به شرط تکمیل اطلاعات فرم ج به نام متقاضی و همسرشان با احراز سایر شرایط قانونی مندرج در شیوه نامه مزبور از مزایا و امکانات طرح اقدام ملی مسکن برخوردار شوند

۶) دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا

براساس این گزارش متقاضیان مسکن ملی فردا راس ساعت ۱۲ می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی مسکن سازی در هرمزگان ثبت نام مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد