Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رافائل گروسی در این خصوص گفت: «آن پیشرفتی را که با ایران در خصوص چند موضوع به دنبالش بودیم، نتوانستیم محقق کنیم».

گروسی ادامه داد: «چیزی که تا این لحظه بسیار مهم است این است که ما می‌توانیم اقداماتمان را به‌‌صورت دوجانبه با ایران ادامه دهیم».

مدیرکل آژانس بین‌الملی انرژی اتمی همچنین اظهار داشت که در مرحله آتی، آژانس نیازمند یک سری پاسخ به سؤال‌هایی است که برای تهران مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات در حالی بیان شده است که شبکه «بی‌بی‌سی» اخیرا گزارش داد، در جلسه فصلی مفصل شورای حکام که از روز دوشنبه هفته جاری تا روز جمعه (۲۱ خرداد ماه) ادامه خواهد داشت، برنامه هسته‌ای ایران، یکی از دستورکارهای آژانس است.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته گذشته (۱۰ خردادماه)، دو گزارش فصلی خود را برای ارائه به نشست این هفته شورای حکام آژانس منتشر کرد که یکی از آن گزارش‌ها مربوط به راستی‌آزمایی اجرای برجام در ایران می‌شد و گزارش دیگر نیز درباره چند موضوع باقیمانده پادمانی که مورد اختلاف ایران و آژانس بود. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش جدید فصلی خود مدعی شده بود ایران از ارائه توضیحات لازم درباره ذرات اورانیوم کشف‌شده در چند سایت این کشور خودداری کرده است.

جلسه روز دوشنبه شورای حکام پشت درهای بسته برگزار شد و آن‌طور که در برخی گزارش‌ها آمده، برخی از ۳۵ عضو این شورا به واسطه شیوع بیماری کرونا از طریق ویدئوکنفرانس در نشست حاضر شدند.

نشست شورای حکام در حالی آغاز شد که منابع خبری به رویترز گزارش دادند که انگلیس، فرانسه، آلمان و ایالات متحده آمریکا به دنبال صدور قطعنامه علیه ایران در نشست هفته آینده شورای حکام آژانس اتمی نیستند.

پربیننده ترین سه وزیر زن در دولت خواهم داشت / میانگین سنی دولت ۴۵سال خواهد بود شکایت مجلس از روحانی به قوه قضائیه ارسال شد / نمایندگان مدعی نقض اصول ٧٧ و ١٢۵ قانون اساسی توسط دولت شدند تیتر یک سایت رهبر انقلاب +عکس هشدار روسیه به اعضای شورای حکام درباره برجام همتی: بودجه امسال وحشتناک است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی انتخابات ۱۴۰۰ شورای حکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد