Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سرهنگ «غلامعلی شرق» گفت: در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص. طرح ترخیص خودروهایی که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، در پلیس راهور استان البرز اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مالکان وسائط نقلیه‌ای که خودروهای آنها در پارکینگ‌ها توقیف شده می‌تواننداز روز سه شنبه ۱۸ خرداد سال جاری به مدت دو ماه با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.


رئیس پلیس راهور استان البرز بیان داشت: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است خودرو هایی که شامل این طرح می‌شوند، هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط وجود داشته و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده اند، مورد بخشودگی واقع می‌شوند.


این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.


سرهنگ شرق گفت: هماهنگی لازم با شرکت‌های بیمه برای ایجاد امکان بخشودگی جریمه دیرکرد، تمدید و تقسیط هزینه بیمه انجام شده و ترخیص خودرو با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل قانونی وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ و با عدم الزام به تسویه حساب عوارض شهرداری، طرح ترافیکی و عوارض آزاد راهی در طول اجرای طرح صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: خودرو هایی که هیچ گونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.


رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر خودروهای توقیفی رسوبی که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند، سایر خودروهایی که توسط رده‌های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقامات قضایی توقیف شده‌اند، پس از سیر مراحل قانونی مربوطه و اثر گذاری بلامانع بودن ترخیص در سامانه از سوی پلیس تخصصی مربوطه و یا مکاتبه رسمی ، در فرآیند ترخیص این دستورالعمل قرار می‌گیرند.

46

کد خبر 1523679

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز ترخیص خودرو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه