Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد کبودوند گفت: اگر فعالان سیاسی به جای مشارکت حداکثری درگیر بازی‌های آشنا و ناآشنا شوند نیز باعث می‌شود که مشارکت حداکثری مغفول بماند لذا جریان انقلابی هم در صورت حضور حداکثری در انتخابات، موفق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به دومین برنامه مناظراتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: باتوجه به اینکه سطح سوادعمومی مردم بسیار بالا رفته است لذا به خوبی می‌توانند فردی که برنامه دارد را از فردی که برنامه ندارد، تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کسانی که فاقد برنامه هستند، وقتی از آن‌ها درباره برجام سوال می‌شود نیز از آب پاشی در پارک صحبت می‌کنند لذا مشخص است که این افراد برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند.
فعال سیاسی استان قزوین ادامه داد: طبیعی است که افرادی هم که برنامه دارند، در زمان کوتاه نمی‌توانند همه برنامه را ارائه دهند اما میزان اشراف و اطلاعات آن‌ها درباره موضوعات در همان زمان کم هم مشخص است.
وی تصریح کرد: برخی از کاندیداها هم اعداد و ارقامی را ارائه می‌کنند که با منطق و واقعیت مطابقت ندارد و یکی از کلیدواژه‌های برخی از کاندیداها هم این است که برنامه داریم اما در آینده می‌گوییم.
فعالان سیاسی نباید درگیر بازی‌های آشنا و ناآشنا شوند
کبودوند تصریح کرد: اشخاصی در مناظره‌ برنده هستند که توسط رقیب مصادره نشوند و نسبت به ادعاهای رقیب، عکس‌العمل نشان ندهند. شاهد بودیم که آقای رئیسی از حق 5دقیقه‌ای که داشتند نیز گذشتند و در بحث تحصیلات که مطرح شد هم در گیر حاشیه نشدند و باخودداری عبور کردند که جای تقدیر دارد در حالی که ما می‌دانیم در کنار تحصیلات آکادمیک، تحصیلات حوزوی هم وجود دارد.
این فعال سیاسی قزوین تاکید کرد: آقای جلیلی به خوبی توانست حاشیه سازی‌های نامزدهای روکشی را پاسخ دهند؛ کسانی که مدعی هستند که می‌توانند نوسانات اقتصادی امروز را حل کنند باید گفت که خود عامل همین نوسانات هستند.
وی اذعان کرد: در انتخابات پیش رو همه فعالان سیاسی باید به تمام جوانب دقت کنندچراکه امسال حدود 60میلیون واجد رای در کشور داریم که باید تلاش کنیم مشارکت در انتخابات را به بالاترین سطح خود برسانیم.
کبودوند ابراز کرد: اگر فعالان سیاسی به جای مشارکت حداکثری درگیر بازی‌های آشنا و ناآشنا شوند نیز باعث می‌شود که مشارکت حداکثری مغفول بماند لذا جریان انقلابی هم در صورت حضور حداکثری در انتخابات، موفق خواهد شد.
مردم با حضور حداکثری، آراء خود به جریان انقلابی را نشان می‌دهند
این فعال سیاسی قزوین عنوان کرد: وقتی می‌گوییم نامزد روکشی به این معنی است که اشکالات و ناکارآمدی‌هایی که دولت رقم زده است را توجیه کند؛ در حالی که مردم امروز متوجه شدند که اعتماد به امریکا جز خسارت محض هیچ نتیجه‌ای ندارد و در مشارکت حداکثری هم رای خود را نشان خواهند داد.
وی در پایان گفت: تعامل با دنیا و رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی از وعده‌ها و شعارهای دولت دوازدهم بود که مردم این موارد را تجربه نکردند و متوجه شدند که اگر انتخاب درستی نداشته باشند نیز نه تنها خسارت می‌بینند بلکه مورد تمسخر و لبخند هم قرار می‌گیرند به طوری که رئیس جمهور مدعی می‌شود که یک شبه متوجه افزایش قیمت بنزین شده است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشارکت حداکثری جریان انقلابی فعالان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود