Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ستاد مردمی گفتمان ضد فساد آیت الله رییسی شب گذشته و با حضور تمامی روسای ستادهای مرکزی و مردمی در هرمزگان رسما آغاز بکار کرد.

ریاست این ستاد مردمی را در هرمزگان داریوش سالاری بر عهده دارد.

در این جلسه جمعی چهره‌های همراه با ستاد آیت الله رییسی در هرمزگان نقطه نظرات خود را پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بساط نفوذی‌ها را جمع کرد

حجت الاسلام معصومی از روحانیون برجسته هرمزگان در اظهاراتی در این مراسم با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در یمن و جنوب لبنان و دیگر پیروزی های مقاومت، این حرکت عظیم جهادی را برآمده از ملت ایران دانست و گفت: همه زحمت‌ها در انتخابات این دوره معطوف به اقتدار ملت ایران است.

 

وی افزود: شایعه سازی در فضای مجازی به سمت مایوس کردن ملت ایران است و ما ۱۰ روز فرصت داریم تا در جهان برنده شویم و به نظر من هر کس انتخاب شود  ایران پیروز است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: انتخابات یک نه به دشمن است و به تدریج شاهد آن هستیم که تنور انتخابات گرم شده و مردم علاقمند شده اند و مناظرات در جلب مردم بسیار موثر بوده است.

حجت‌الاسلام معصومی گفت: مردم در روستاها نیازمند مدیریت و توجه هستند و باید کاری کنیم که رای باید به سمت اصلح هدایت شود و نشان دادن زندگی ساده آیت الله رئیسی و دست پاکی به آحاد جامعه می‌توند سبب گرایش به سمت ایشان باشد.

وی تصریح کرد: آقای رییسی اهل مماشات و باج دادن نیست و با اقبالی که مردم به سمت عدالت دارند، بساط نفوذی‌ها نیز بزودی جمع خواهد شد.

حضور در انتخابات واجب شرعی است

شیخ محمد صدیق فهیمی روحانی اهل سنت هرمزگان در این نشست اظهار کرد: همه غزه‌ای ها و مظلومان نگاهشان به ایران است و حکومت جهانی باید شکل بگیرد که سرآغاز آن از استان هرمزگان است.

 

وی با بیان این که آیت الله رییسی یک چهره ضد فساد و عدالت خواه است، خاطرنشان کرد: دنیا نگاهش به ملت ایران است و ما باید علاوه بر حضور حداکثری، انتخاب اصلح که آیت الله رئیسی است را برگزینیم و بدون شک بعد از انتخابات اثر انتخاب آیت الله رییسی مشخص می شود.

امام جمعه اهل سنت سورو بندرعباس ادامه داد: دشمن تمام تلاشش عدم مشارکت و قهر با صندوق ها است پس تمام تلاش ها باید معطوف به مشارکت باشد و بی شک دشمن در ۲۸ خرداد سیلی می‌خورد.

شیخ فهیمی گفت: تبلیغ مهندسی شدن انتخابات کار دشمن است و آن را به شکل موذیانه پیگیری می‌کنند و این را بدانید که پیروزی بزرگ ملت ایران مورد کینه دشمن است و باید مراقب توطئه‌های دشمن برای امنیت و ثبات کشور نیز بود.

وی تأکید کرد: فساد را باید ریشه کن کرد و این کار را در تجربه دیدیم که از آیت الله رییسی بر می‌آید.

این چهره برجسته اهل سنت جنوب کشور خاطرنشان کرد: اسرائیل جنایتکار امروز نگاهش به ضعف مشارکت در ایران است و ما در این انتخابات چشم در چشم دشمن می ایستیم و از اقتدار ایران دفاع می‌کنیم.

راه حل ساختن کشور در پای صندوق رای است

حسین هاشمی از چهره‌های شاخص سیاسی هرمزگان و نماینده ادوار حامی رییسی نیز در این نشست گفت: برای مسئولیت کلاهی ندوخته‌ایم و تمام همراهی و همت ما این است که کنار ایشان بایستیم تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

 

وی افزود: در دوره گذشته تنها نماینده ای بودم که محکم در دوره قبل پای آیت الله رئیسی ایستادم و برای انقلاب هزینه داده ام و پای آن ایستاده ام چون باور دارم که سعادت دنیا و آخرت در همین راه است.

رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی با بیان این که انتخابات این دوره اهمیت بسیار کلیدی در آینده کشور دارد و اگر بتوانیم در این دوره مشارکت خوبی را رقم بزنیم، فصل جدیدی از خدمت و کار برای کشور گشوده می‌شود و لذا همه ما باید به حضوری پرشکوه کمک کنیم.

انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است

پرویز سالاری رییس دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: کثرت ستادهای آیت الله رییسی با همدلی و ایثار به نتیجه می‌رسد و فتح خرمشهری دیگر در راه است و آن انتخاباتی باشکوه است که فتح الفتوح ملت ایران است.

 

وی تأکید کرد: آقای رییسی با فساد مالی برخورد کردند و این مهم، مردم را بسیار امیدوار کرده است و باید این  رویه در دولت نیز دنبال شود تا دیگر شاهد شکل‌گیری فساد در بدنه دولت نباشیم.

این فعال سیاسی هرمزگان با بیان این که تاکید همه بر این است که ستادها رقیب آقای رییسی نشوند، اظهار کرد: همدلی و یکدلی راهبرد ستادها است و باید ستادها کانونی برای جوشش حرکت دلسوزان باشد.

به گزارش فارس، در بخشی از این مراسم ابوالقاسم جراره رییس ستاد مرکزی آیت الله رییسی در هرمزگان نیز حضور یافت.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان آیت الله رییسی داریوش سالاری آیت الله رییسی ملت ایران ستاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد