Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه لیبرال ها نمی‌توانند برای حل مشکلات کشور کاری کنند، گفت: مشکلات کشور با ا جهادی و انقلابی قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سعید محمد در جمع دانشجویان، اساتید و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همواره این استان را در میزان مشارکت مردم در انتخابات دنبال می‌کنم، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم همه ناملایمات، مشکلات و نامهربانی‌های کارگزاران دولت همواره دلشان در گروی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ای کاش مسئولان این پیام مردم را درک کنند و بیشتر برای چنین استان‌هایی وقت می‌گذاشتند، افزود: خداوند در کهگیلویه و بویراحمد سنگ تمام گذاشته است، منابع عظیم نفت و گاز، منابع طبیعی، منابع معدنی، آب، نیروی انسانی خبره و فعال و همه ظرفیت‌ها در این استان است.

وی با بیان اینکه اگر این استان در قلب اروپا بود یکی از بهترین مناطق مناطق دنیا بود،‌افزود: متاسفانه برخی از مسئولان نمی‌دانند  این استان این همه ظرفیت و پتانسیل دارد و در کمال تاسف بیشترین آمار خودکشی و سرخوردگی متعلق به این استان است با این وضع مسئولان چگونه سر بر بالین می‌گذارند؟

محمد بیان کرد: راه‌حل مدیریت صحیح این است که کارگزارانی سر کار بیایند که در شان مردم باشند، مشکلات مردم را لمس کنند و در اتاق‌های شیشه‌ای برای مردم تصمیم نگیرند.

وی که در حمایت از آیت‌الله رئیسی سخن می‌گفت، ادامه داد: هر مصیبتی داریم از همین دیدگاه غلط سیاسی است به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر جناح و باند خود هستند اگر این جناح‌بازی‌ها فایده داشت از این به بعد هم فایده خواهد داشت.

محمد ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری مدیران یا انقلابی هستند یا غیر انقلابی،انقلابی‌ها آنهایی هستند که دلشان با مردم و برای مردم است و از زندگی خود برای آنها می‌گذرند و تلاش می‌کنند و غیر انقلابی‌ها آنان که از پست و منصب برای استفاده خود و دار و دسته‌ که دارند استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروزه همه باید از کارگزاران مطالبه‌گری کنیم، گفت: راهکار و راه‌حل مسائل و مشکلات هر استان را تبیین و در اختیار کارگزاران قرار دهیم آنوقت از آنها مطالبه کنیم. عده‌ای راهکار را در ارتباط با غرب می‌دانند که باید به غرب امتیاز دهیم رهبری می‌دانستند خبری نیست اما گفتند بروید، رفتند  مذاکره کردند و قرارداد ترکمنچای امضا کردند رهبری ۹ بند گذاشتند که باید رعایت شود اما رعایت نشد و مشاهده می‌کنید که ۸ سال معیشت و اقتصاد  کشور گروگان برجام و توافقات بین‌المللی شده است.

محمد با بیان اینکه به توافقات بین‌المللی احترام می‌گذاریم افزود: مسائل کنونی در داخل کشور قابل حل است، افسارگسیختگی تورم ناشی ازدو موضوع افزایش شدید نقدینگی و کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات است اما چون تفکر لیبرالی دارند به جای اینکه تنظیم‌گری کرده و مشکلات را رفع کنند همه چیز را رها کرده‌اند.

محمد با اشاره به اینکه سیاسی نیستم و در هیچ دسته سیاسی هم قرار ندارم و تنها برای مردم صحبت می‌کنم و راهکار ارائه می‌دهم، گفت: بانک مرکزی با خلق پول مشکلات کنونی را ایجاد کرد آنوقت کسی که باید پاسخ‌گوی این شرایط باشد با استفاده از ناآگاهی مردم چهره طلبکارانه به خود می‌گیرد،اگر در هر کشور دیگری بودند با آنها برخورد می‌شد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء بیان کرد: وضعیت کنونی قابل حل است و برای آن راهکار  وجود دارد  آیت‌الله رئیسی  برنامه دارد،برنامه‌هایی هم ما در اختیارشان قرار دادیم  و در آینده هم اگر به همکاری ما نیازی بود  مشارکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با تعطیلی بازار کاذب ارز و سکه و مسکن وغیره و اصلاح سیستم بانکی و سوق دادن منابع به سمت تولید قابل حل است، یادآور شد: البته مشروط بر اینکه زیرساخت و زمینه تولید فراهم باشد.

وی با بیان اینکه ۷۱۲ واحد در استان وجود دارد که  که بالغ بر ۵۰۰ واحد نیازمند سرمایه در گردش هستند، بیان کرد: ۹۰ هزار میلیارد تسهیلات بانکی در دست ۱۱ نفر است آنوقت واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه در گردش در حال تعدیل نیرو و تعطیل شدن هستند.

وی با تاکید بر  اینکه منابع باید به سمت واحدهای تولیدی سوق داده شوند، گفت: امروز عده‌ای می‌گویند حکومت دینی نمی‌تواند کشور را اداره کند این حکومت لیبرالی است و به دین ظلم نکنید. نظام در یک پیچ تاریخی است و نمی‌شود اشتباه کرد و شعار فریبنده داد این تفکر اگر می‌خواست کاری کند در مدت ۸ سال انجام داده بود.

محمد بیان کرد: ما در حوزه مسکن برنامه خوبی داریم که کم‌کاری ۸ سال دولت را جبران می‌کند اگر مسکن فعال شود ۱۱۰ رشته کاری فعال می‌شود و اشتغال خوبی هم ایجاد خواهد  شد و اگر منابع به سمت تولید بیاید در این حوزه هم می‌شود اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه کارگزاران به جای اینکه پاسخ‌گوی عملکرد ۸ ساله خود باشند خود سوال کننده هستند، گفت: برنامه‌ای که تدوین کردیم براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر استان است.

محمد با اشاره به ظرفیت صنعت نساجی در کشور افزود: امروزه صنعت نساجی با ۳۵ درصد راندمان کار می‌کند و نبود مواد اولیه و بیمه و مسائلی از این قبیل دغدغه آنها است در حالی که پتروشیمی شهید تندگویان با تولید مواد صنعت نساجی آن را به هند صادر می‌کند‌. جلوگیری از خام‌فروشی مواد دیگر راهکاری برای رفع مشکلات کنونی است.

محمد با بیان اینکه مشکلات کشور در همه حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در هم تنیده است، گفت؛ مشکلات کشور با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل و رفع است و اگر دولت انقلابی سر کار بیاید طی مدت ۴ سال کشور به شرایط  در خور و شان مردم باز می‌گردد.

محمد خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نظر شورای نگهبان ظرف چند روز بر اساس شاخصه‌ها از ایت‌الله رئیسی حمایت کردیم امیدواریم مردم با تحقیق و بررسی خودشان به این سمت بیایند و فرد اصلح را انتخاب  کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کشور قابل حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم