Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر در  اجتماع بزرگ هواداران محمد، یاوران رئیسی که با حضور سعید محمد برگزار شد، سعید محمد را یادگار عملیات مرصاد دانست و با بیان اینکه سد کرخه و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از جمله کارنامه موفق این خدمتگزار مردم است، گفت: برای احداث پروژه پاتاوه_ دهدشت از این سردار محمد تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بویراحمد، دنا  و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط فعلی که تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری است آقای محمد شهر به شهر و استان به استان رفته و سخنرانی می‌پردازند، دیروز کرمان، امروز یاسوج  و فردا در ساری است.

وی به شناسنامه‌ استان اشاره کرد و با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: استان کمتر از یک درصد مساحت و  جمعیت کشور را دارد اما در دوران دفاع مقدس و همه مراحلی که  انقلاب و نظام نیاز داشت  مردم کهگیلویه و بویراحمد در صف اول بودند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران داخلی و خارجی این سیل جمعیت در یاسوج را مشاهده کنند، گفت: هزاران جوان بر خاک افتادند تا انقلاب جان بگیرد، هزاران گردنه سختی طی کردیم که سرنوشتی این چنین داشته باشیم صدها شهید دادیم تا انقلاب پا بگیرد امروز کشور و نظام به حضور شما مردم و انگشت انتخاب شما مردم نیاز دارد.

 نماینده مردم در مجلس گفت: اگر دیروز شهید سلیمانی در مسیر انقلاب جان داد و دست و بدن و سر و بازوی خود را نثار کرد امروز برای ادامه راه او به حضور و انگشت شما نیاز است.

روشنفکر عنوان کرد: دشمن شما مردم را  دعوت به سکوت و عدم حضور در پای صندوق رای و قهر با صندوق رای تشویق می‌کند  با توجه به منویات رهبری مشارکت حداکثری لازم است.

وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و گزینه اصلح انتخاب کردن تغییر به همراه دارد و کسی می تواند تغییر ایجاد کند که تجربه داشته و توان اتحاد سه قوه را دارد و انصاف و عدالت داشته باشد و مرد این میدان حضرت آیت الله رئیسی است.

نماینده مردم درمجلس با تاکید بر حفظ اخلاق انتخاباتی مورد تاکید رهبری گفت:

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی خلیج فارس مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی